Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '15

 
Kategori
Anneler Günü
 

Sevgili Analarımız, Anneler Gününüz kutlu olsun

Sevgili Analarımız, Anneler Gününüz kutlu olsun
 

tüm annelerin anneler günü kutlu olsun (netten)


Yürekten duyulan anne sevgisi,  sevgilerin en değerlisidir. Evrensel bir gün olarak kutlanan anneler günü, Mayıs ayının ikinci pazar Günü'dür. Dünyada milyonlarca insan bu günü sevgi ve saygı ile anar.  Anneler Günü ülkemizde 1955 yılından bu yana kutlanıyor. Türk Kadınlar Birliği ülkemizde her yıl çocukları için büyük fedakârlığa katlanan annelerden birini yılın annesi seçer. Yılın annesinin kişiliğinde tüm annelere iyi dilekler sunulur. Aslında tüm anneler yılın annesidir bence. Yaşam kaynağımız olan annelerimiz bizleri dokuz ay boyunca karnında taşır, dünyaya getirdikten sonra ak sütü ile besler, türlü fedakârlıkla büyütür, emek verir. Kanından canından var olan yavrusuna kol kanat geren annelerimizin fedakârlıkları unutulmaz.

Rahmetli anneciğim, yedi kardeş olan bizleri büyütmek, okutup Vatan ve Milletimize hayırlı birer evlat olmamızı sağlamak için gecesini gündüzüne kattı. Adeta bizimle okudu, bizimle sınavları geçti, nurlar içinde yatsın. Aşağıda sevgili anacığıma yazdığım şiirimi takdim ediyor, tüm annelerin anneler gününü candan kutluyorum. Başta Rahmetli Ata’mızın Annesi Zübeyde Hanım olmak üzere, bu dünyadan geçmiş annelere rahmet diliyorum, nur içinde yatsınlar.  

ANNEM

Kış ayında doğurmuşsun sen beni,

Unutmam hiç dedem ile ninemi,

Elinden almışlar, yedi aylık bebeni,

Bağrına taş basmışsın evliya mısın annem?

Sabırla hep güçlükleri yendin,

Yedi evlat büyüttün. Bize emekler verdin,

Hepimize: “Hazinelerim” derdin,

Gönlümde bir sevda, canımsın annem.

Bahar güneşimdin, yaşam ışığım,

Erzurum şivene, bakışına aşığım,

İyilik meleğimdin, geleceğim umudum,

Sevgin bir yumak oldu, çözemiyorum annem.

Bizimle okudun, sınavları bitirdin,

Kuşlarını yuvamızdan uçurdun,

Yaşamını heba edip göçürdün,

Gittin dünyamızdan nur oldun annem.

İnanılmaz bir insandın, özlüyorum hep seni,

“Arkadaşım, gardaşımsın” diye severdin beni,

Torunların boy, boy oldu, saçtılar meyvelerini,

Huzur içinde uyu, rüyamsın annem.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..