Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '20

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Sevgili Ben

Sevgili Ben;
Bu sana yazdığım ilk mektubum ama son olmayacak. 
Sana yazacaklarımı sakın okuyup bir kenara bırakma. 
Gerek aklının bir köşesinde gerekse çantanın bir köşesinde sakla. 
Çıkarıp çıkarıp oku arada. 
Canım benim... 
O kadar iyisin ki, insanlara çok çabuk inanıyorsun. 
İyi olmaya devam et ama çabucak kanma. 
Çünkü herkes senin kadar temiz değil bu dünyada. 
İyi olmakla aptal olmak arasında bir çizgi var, o sınırı geçme. 
Kalbinin sesini dinlemeye devam et, ancak zehir gibi çalışan o aklını kullan çoğunlukla. 
Sevgili ben...
''Her halimi herkes görebilir'' kafasını bir kenara bırak. 
Kimseye güçsüz halini gösterme mesela. 
Gülümse. 
Herkes mi bilmiyor mu nasılsa her şeye rağmen ayakta durabildiğini... 
Bilmeseler ne olur. 
Ne mutluluğunu ne mutsuzluğunu paylaşma. 
Kıymetini bil lütfen. 
Kimselere kulak asma, bildiğini oku. 
Bildiğini okuduğun yolda kazanmaya devam edeceksin.
Canım benim...
Başına ne gelirse gelsin, iyiliğe, iyiye, aşka, sevgiye,
mucizelere olan inancını asla kaybetme. 
Çünkü sen bir mucizesin. 
Unutma. 
Sevenin kadar sevmeyenin de olacak, sorgulama. 
Hakkın olan, senin gibi birisi gelecek mutlaka bir gün kapına. 
Pes etme. İnandığın her şeyin peşinden git. 
Kararlarını sorgulama. 
Sevgili ben...
Sözünün arkasında duramayanların, ağzından çıkanı kulağı duymayanların,
çıkarları için nefes alanların,
kendini farklı gösterenlerin dünyasında kasıla kasıla yürümeyi öğren artık. 
Çünkü sen gerçeksin.
Çünkü sen orjinalsin. 
Çünkü sen yüreği, yüzüne vurmuş en temizlerdensin. 
Çünkü sen koşulsuz sevenlerden, almadan verenlerdensin. 
Canım benim...
Geçmişe dönüp burun ucunla bile asla bakma. 
Kimseye acıma. Kimse için üzülme. 
Ve bunu artık öğren.
Ağlarsa anan ağlıyor, gerisi yalan ağlıyor. 
Gidenlere düşme, gelenlere sevinme, gönderdiklerine üzülme. 
Sen, sana ak..
Ve daima önüne bak.
Senin çıkarsız hayatına ters gelen kim varsa kapının dışında bırak. 
Sevgili ben...
Annenin sana küçücükken öğrettiğini, sen de çocuğuna aşıla...
''Ucunda ölüm dahi olsa yalana bulaşma, bulaşanı yanında tutma.''
Çok güzel günler var kapında. 
Sen gibi. İçin gibi.
İçimiz gibi. 
Sevgili ben...
Kendini daha çok sev. 
Çünkü buna çokça değersin. 
 
Sakla!
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 25
: 143
Kayıt tarihi
: 07.03.19
 
 

Sosyolog, Aile, İlişki, Evlilik Danışmanı, Oyun Terapisti ve Eğitmen ..