Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Eylül '06

 
Kategori
Sinema
 

Sevgili Fikret Hakan !

Sevgili Fikret Hakan !
 

1964 'lü yıllarda şiddetle artist olmak istiyorum!
Ayşecik'e ayni filimde oynamak için teklif yaptik!
Ses yok ...

Bir tek Fikret Hakan 'dan siyah- beyaz bir fotoğraf ... Gencecik, kocaman çeneli, güleç yüzlü bir adam. Resmin üzerine yazmış: "Mustafa 'ya evvela tahsilini tamamlamasını dilerim."

Anam babam bize gelen gidene bu fotoğrafı gösteriyor. "Bizim oğlan artist olacak!..."

Aslında o yaşta bayağı iyi bir seçim yapmışım!

Sevgili Fikret Hakan:
Size uyduk. Tahsili tamamladık. Hatta emekli bile olduk. Çocuklarımızın boyu bizi geçti. Biz hala artist olamadik. Hayalini kurarız...

O zamanlar sizden başka kimse bana cevap vermemişti. Ben de size dönüp teşekkür edememiştim.

Teşekkür ederim. Çok naziksiniz...

***
Not: Bana gonderdigi fotografi buldum. Vallahi bu fotograf! (www.turksinemasi.com)
11 Temmuz 2007. Ne tarih be? Hem Evrim Fer'i, hem de Fikret Hakan'i bildigimiz halleri ile gosteren resimlerini bul! Buna ne can, ne de kan dayanir!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..