Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgili sözcüğü.

Sevgili sözcüğü.
 

Sevgiliye bir öpücük.


Sevgili ne demek?

Aşk yaşadığın kişiye mi sevgili denir?

Sevgilim dediğin, aşkım benim diye yaklaştığın, elini tuttuğun kişi kollarının arasında aldığın ve yalnızca dudaklarından öptüğün kişi midir?

Sevgili.

Yalnızca sana özel bir kişi mi?

Nedir insanların sevgili aramaları? Sevgilim olsun dercesine.

Bunun sonu nereye varacak. Ta ilişkiye varıncaya kadar geçen süre de onu elde etmenin yolu sevişmekte mi geçiyor? Yalnızca seviştiğin kişi mi sevgili oluyor?

Bir bağlantı kurmaya çalışıyorum.

Bence ilişkiyi birbirleri ile yaşayanlar sevgilidir.

Aşkını birbirlerini dile getirenler sevgili olmalıdır.

Yalnızca yılın bir günü değil her günü sevgilisini anan hatırlayan sevgilidir.

Sevgilisiyle ilişkiye girdikleri gün sevgililer günü onların olmuştur.

Sevdiğini söylediği gün sevgililer günü onlarındır.

Bugünün 14 Şubat günü olması da şart değildir. Bu 24 Şubat’ta olabilir,14 Mart’ta da olabilir ya da 21 Temmuz günüde.

Benim için sevgililer günü her gündür.

14 Şubatı mı bekleyeceğim sevgilime gül alacağım diye?

364 gün mü bekleyeceğim yani? İstersem istediğim zaman alırım. Kimi ne?

Sevgililer günü benim için her gündür.

Ya da bugün 14 Şubat ve ben sevgilime bir gülle kandıracağım “Seni seviyorum” diye.

Ben itiraz ediyorum hey hayali. Duyuyormuşsunuz. Sevgili ile aşkı yaşamalı bir insan. Yaşamalıda yalnızca 14 Şubat'larda değil. Eğer 1 gülle ben onu avuçlarımın arasına alacaksam her gün almalıyım. Her gün ona bir gülle olmasa bile hiç olmazsa sevdiğimi söylemeliyim.

Bugün bazıları zengin olacak. Kimler mi? Çiçekçiler. Kimler mi? Sevgiliye hitap eden örneğin kalbin içine seni seviyorum ibresi yazan bir kırmızı yastık satanlar, hediyelik satan kişiler köşeyi dönecekler.

Ben bugün bir şey almayacağım sevgililerime.

Bir tane değil tam 3 tane var benim sevgilim.

Üçü bir arada.

Böyle bir sevgililer günün de işten eve dönüyordum. Eşime çiçek ile eve gelmiştim. Eşim Selver’e çiçeği uzattım sevgililer gününü kutladım ve içeriye girdim. Annesine çiçeği verip sevgililer gününü kutladığım da o zaman küçüğü yoktu henüz büyük kızım Defne bir surat aştı bana hiç sormayın. Neden ona da çiçek almamışım. Sevgililer gününü kutlamamışım. Seneye de ona da almak zorunda kaldım böylece. Ama ne var ki o gün özel bir gün olduğundan çiçekçilere normalinden 2 hatta 3 katı fazla ücret ödemek zorunda kalıyorsunuz. İler ki yıllar da Melila’da aramıza katılınca kusura bakmayın artık dedim. O günden beri çiçek almıyorum.

Korkulur bunlardan güzel kardeşim.

Arada sırada tartışsak da, tartışmasak da sevgimiz her gündür.

Ama yine de sevginiz baki olsun derim.

Hey evli olan eşler de siz de öylesinizdir inşallah!

Belki olur ya sevdiğine bir şey almak isteyip de alamayanlara hiç üzülmeyin. Aşağıda vereceğim link adresinden sevdiğinize gönderebilir sevdiğinizi bu şekil de hitap edersiniz.

http://www.sevgidenizi.com/sevgililer_gunu.htm

Not: Buradan istediğiniz kartı seçebilirsiniz.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..