Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgililer gününde evlenme teklifi…

Sevgililer gününde evlenme teklifi…
 

Alıntı



Sevgililer gününe dair hayallerim beklentilerim vardı elbette ama bu kadar değildi.Öyle bir gün geçirdim ki,muhteşem sevgilim ayaklarımı yerden kesmeyi başardı.
Sürekli başının etini yememin de katkısı vardır belki,’’aşkım şöyle etkileyici olsun,aşkım şu eksik olmasın,aşkım buda olsun,aşkım beni kendine bir kez daha aşık et öyle güzel bir gün olsun…’’ diye diye bıktırdıydım son günlerde ama benim bitanem her şeyi öyle güzel ayarlamış ve öyle şaşırttı ki beni,o anı hayal meyal hatırlayabiliyorum yani.
Ben sadece romantik bir gün beklerken o geçmişte yapamadığı evlenme teklifini bile yaptı ve o an ilk kez ağladığım için bu kadar mutluydum…
Evlilik kararını çoktan almıştık,hatta nişanımızı bile taktık ama evlilik teklifini ve yüzüğümü parmağıma sevgilimin taktığı o sadece sevenler için özel olan anı yaşamamıştık.Bazen o ‘geç kaldım’ diye üzülür,bazen ben ‘bi evlenme teklifi bile yapmadan evlenmeyi kabul ettim seninle ayıp bana’ diye şaka yollu yakınırdım,ama o dün öyle güzel planlamış ki her şeyi hem hayal ettiğim gibi bir sevgililer günü yaşadım hem de hiç beklemediğim şekilde bir evlilik teklifi aldım…
O büyüleyici anıda paylaşmak isterdim sizinle…
‘Sevgililer günü planımız ne aşkım’ dediğim her zaman ‘sürpriz’ diyordu bitanem.İyi güzel de romantik bir sürpriz olsun felan diye her an adamın beynini yedim ben.Hayır azıcık tiyo verse susarım bende : ) Neyse…
Her gün ne yapacağız derken ben,sinemaya gidelim dedi .
’Bunca zamandır tanışıyoruz daha sana sarılıp da film izlemedim hiç,sinemaya gidelim’ dedi.
Ne yalan söyleyeyim bozuldum bu teklife ben,sinemaya her zaman gideriz o gün olmasın istedim.Ben başka zaman gidelim aşkım diyorum o yok o gün gidelim süper romantik bir film geliyormuş diyor.Ben yok diyorum o yer ayırttım falan diye bir ısrar.Meğer planları başka imiş,bende hiç şüphelenmiyorum,yok başka bir şeyler yapalım diyorum ama kıramıyorum da her bir şeyimi.Ne yapalım başka çıkış yok onu üzemem nede olsa diye peki dedim.
Buluştuk filmden bir saat önce sinemaya gittik,normalde rezervasyon yapıldığı belli olur ama biz yerimizi bakarken gişede bizim yerimiz özel bir renkle ayırtılmış o anda acaba bir şeyler mi dönüyor diye düşündüm,sordum da kuzuma ‘yaf aşkım her rezerve normal bizimki niye böyle dikkat çekici’ dedim,’yok dikkat etmedim ben,ne alakası var hem,demek ki başka rezervasyon yoktur’’ diye geçiştirildim,ona da peki dedim ama hala hiç şüphe duymuyorum bir sürprize doğru yol aldığımdan,hem niye duyayım bide ne yapıyorsa aşkım yapıyor kötüde olsa ben yanındayım ya yeter diye üstelemiyorum,aklıma da gelmiyor zaten.Neyse…
Filmi izlemeye koyulduk ama yüz yirmi dakikalık klasik amerikan tarzı romantizm anlatılıyor,öyle renksiz bir film ki artık bayılmak üzereyim derken ara verildi.Aşkımda fark etmiş ki bayık halimi ‘çok sıkıldıysan çıkalım sevdiğim’ dedi bende ‘yok ısrarla geldik izleyip çıkarız’ dedim ama çook sıkıldım diye hayal kırıklığımı da ifade edeyim demekten geri kalmadım(az değilim hani:) ).
Kuzum beni teselli eder gibi ’ikinci yarısı çok güzelmiş,benim arkadaşım izlemiş biraz bakalım çıkarız olmazsa sen sıkılma yeter ki’ dedi.
İkinci yarı başlamak üzere ışıklar kapatıldı ve filmi beklerken bizim şarkımızı duymaya başladım bu ne yahu şaşkınlığı üzerimde,derken ekranda en sevdiğim aşk hikayesini galata kulesinin kız kulesine olan bizim aşkımız gibi saydığımız hikayeyi okumaya başladım,birde resimlerle süslü slayt şeklinde karşımda görünce nasıl şaşırdığımı,bir süre ne hale geldiğimi hatırlamıyorum.Tek hatırladığım kalp atışlarımın herkes tarafından duyulduğu ve mutluluktan göz yaşı döktüğüm anlar.Biran şaşkınlığımı atamadan üzerimden,yazılanları bile anlayamayacak halde iken,koca ekranda BENİMLE EVLENİR MİSİN yazıyordu,ışıklar yandı ve yüzüğüyle bana gülümseyen sevgilim tüm tatlılığıyla karşımda duruyordu…
Ben an rüya mı gerçek mi ayırt edemezken tüm salondan ‘’bravo,ooo’’ gibi sesler ve alkış seslerini de duyunca nasıl yok derim ki zaten,bir sarıldım kuzumun boynuna inanılmaz bir heyecandı tek hissettiğim…
Ben şaşkınlığımı üzerimden atamazken birde güzel bir gece rezervasyonumuz olduğu şokunu yaşattı sevgilim bana.
Mum,içki,müzik,dans ve aşkımın bir arada olduğu bitmesini asla istemeyeceğim saatlerle büyüleyici bir gece geçirtti sevgilim bana…
Hep geciktim diye üzüldüğü ve hep yakındığım evlenme teklifini böylesine özel bir günde böyle güzel bir şekilde almak inanılmazdı.
Diyordum durmadan ‘beni kendine bir kez daha aşık edecek kadar romantik olsun o gün’ diye,o beni kendine aşık etmekle kalmadı birde büyüledi resmen…
Şarkımızda da dediği gibi ‘’yüzünde yaşam izleri vardı,sevdim onu görünce birden……ve yaşam bize hiç aldırmadan nasılda devam ediyordu,yaşamış görmüş ve unutmuştuk,sevmiş, sevilmiş ve değişmiştik,yeniden başlamak durmadan nefes almak…….’’
İşte dün hayata seninle yeniden başladığımı bir kez daha anladım ve ne kadar doğru bir karar verdiğimin teyidi gibiydi sanki her şey,seninle nefes almaktan,varlığını tüm hücrelerimde yaşamaktan öyle mutluyum ki…
İyi ki benimsin,iyi ki sevgilimsin ve seni ilk gördüğüm çocukluk günlerimde beri beni sevdiğin için çook şanslıyım,tüm kalbim ve sevgimle sana minnettarım meleğim…
SENİ ÇOOK SEVİYORUM…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..