Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Sevgililer gününü kutlamayacağım.

Sevgililer gününü kutlamayacağım.
 

Sevgili,

Sana aşığım desem, inan ki aşk fakir kalır. Aşktan başka bir şey kalbimde hissettiklerim.

Sevgili,

Duydum ki birkaç gün sonra 14 Şubat’ mış. Hani şu Sevgililer Günü. Hiç kusuruma bakma, ben senin o gününü kutlamayacağım. Herkes elinde çicekle sevgilisine koşacak. Ben ise sıradan bir günmüş gibi davranacağım.

Sokaklar gül satanlarla dolacak,

Kırmızı güllerle.

Israr edecekler “al” diye,

Ben almayacağım.

Herkes sevdiğine bir başka davranacak,

Ben ise her zamanki gibi davranacağım.

Sevgili kızma bana ne olur.

Kutlamayacağım.

Bırak o gün onların olsun.

Geriye 364 gün kalıyor,

Hatta 6 saati de var.

Ben bir gün değil.

Her gün seviyorum seni.

Seninle yaşadığım her gün özel.

Varsın 14 Şubat onların olsun.

Sevdiğim.

Bak bugünde bizim.

Sevgililer günlerimiz kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..