Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '13

 
Kategori
Güncel
 

Sevgililer Gününüz kutlu olsun…

Sevgililer Gününüz kutlu olsun…
 

Gül


İnsaf et, aşk güzel bir iştir!
Onun bozulması, güzelliğini kaybetmesi, (insanlardaki) tabiatın kötü niyetli oluşundandır.
Sen, kendi şehvetine ve arzularına aşk adını takmışsın;
Hâlbuki şehvetten kurtulup aşka ulaşabilmek için yol çok uzundur.

Mevlana Celaleddin’i Rumi

&

Dün gece rüzgârı şikâyet ettim güneşe. Neden o kadar hızlı estin dedim.

Neden o kadar hızlı estin de onu götürdün. Madem gitti, niye o kadar uzaklara gitti. Nasıl gidilir, nasıl gelinir bilemem dedim.

Bilmediğim o kadar çok şey var ki. Mesela; kendime nasıl dur diyeceğimi bilmiyorum, suskunlukla zamanımı nasıl geçireceğimi bilmiyorum.

Okula gitme heyecanı olmadan, ön sıralarda oturan yeşil gözlü kır çiçeğini görmeden nasıl duracağımı bilmiyorum.

Teneffüs yok, okul zili yok, heyecanla beklenen ince uzun, bana hep aydınlık gibi gelen, yan taraflarında yemyeşil bahçelerin olduğu yol yok. Yol olsada yolda yanımda kimse yok. Bu yoklukla nasıl yaparım bilmiyorum.

Zamanda beni karşısına almış, bir türlü hareket etmiyor.

Bir kaplumbağa almış yolun tarifini vermiyor, versede onun ayağı ile ilerlenmiyor. Bekliyorum. Neyi bekliyorum bilmiyorum. Bir ihtimalden söz etmişti sarı gül! Demişti ki belki seneye olmam. Olurmu acaba! Bilmiyorum. Ya olursa onsuz okul nasıl olur onu ise hiç bilmiyorum.

Ben hiçbir şey bilmiyorum. Bildiğim artık eskisi gibi olmadığım. Bildiğim içimin hep pır – pır halde hareket edip beni her daim huzursuz ettiği. Bildiğim dünya tatlarını yitirdiğim. Bildiğim tek o olsun konuşmasın isteğim.

Tek o olsun hergün değil arada bir göreyim, isteğim. Yaşım küçük, gönlüm büyük.

Bu yaşta çaresizim. Bunu iyi biliyorum. Genç gönlüm sabırsız, söz anlamaz laf dinlemez. İlle de yeşil gözler der de başka bir şey demez.

Ben derdimi kaleme dökeceğim.

Okuyan cevabını da yazarsa her zaman dökmeye devam edeceğim…

Allaha emanet ol…

Şermin Can Parçaları Kitabımdan…

Sevgi gününüz bol bereketli sevgilerle dolu olsun, bu sevgiler bir günde tükenmesin bir ömür sürsün…

 

 

Nazan Şara Şatana

  

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....