Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgilimden özür diliyorum

Bugün sevgililer günü, bence sevgililer gününü sadece kutlamak yetmez. Aynı zamanda sevgililer gününde sevdiğimiz insana karşı geçmişe dair hatalarımız varsa kendimizle ilgili özeleştiri yapmalı ve de gerekiyorsa özür dilemeliyiz. Çünkü daha sonraki pişmanlıkların hiçbir yararı olmuyor.

Aşağıdaki maili yorumsuz olarak sizinle paylaşıyorum

“Eşimle 20 yıl evli kaldık. Evlendiğimizde hiçbir şeyimiz yoktu. Onun da desteğiyle işimde çok başarılı oldum.

Gece gündüz çalışıyordum. Daha çok paraya sahip olduğumda daha mutlu oluruz sanıyordum.

Bunun hiç de böyle olmadığını iki çocuğumun annesini amansız bir hastalıkta kaybedince anladım. O benim sevgilim, aşkım, biricik eşimdi.

Artık çok geç, geçmişten bugüne sadece pişmanlıklarım kaldı. Aradan ne kadar zaman geçerse geçsin vicdan azabı içindeyim.

Gençlere eşlerinin değerini bilmelerini öneriyorum ve de çok geçte olsa eşimden binlerce defa özür diliyorum.

***

Çok sevdiğim halde bir defa olsun onu sevdiğimi söylemediğim,

Öfkemi kontrol edemeyip yerli yersiz sürekli bağırdığım,

Konuşurken sözünü böldüğüm,

Param olduğu halde istediklerini almadığım,

Doğum günlerini ve evlilik yıldönümlerimizi unuttuğum,

Romantizmden, sahilde el ele yürümekten söz ettiğinde güldüğüm,

Onun uyarılarını rağmen her akşam eve geç geldiğim,

Bir gün olsun güzel bir söz söyleyip iltifat etmediğim,

Nasıl olsa paramız var deyip istemediği halde işinden ayrılmasına neden olduğum,

Evliliğimiz boyunca bir kez olsun bir demet çiçek armağan etmediğim için

Ondan binlerce defa özür diliyorum."

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..