Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Sevgilinin oyunu

Sevgilinin oyunu
 

Geçenlerde bir yerde bir yazı okudum. Gerçekten çok hoşuma gitti. Bir yandan kızdım, sinirlendim bir yandansa gülümsedim ve sizinde hoşunuza gideceğini düşünerek yazıyorum. Bunlar belki de hayatın tamda gerçekleri; duyup da duymazdan geldiğimiz, görüpte görmek istemediğimiz olaylar ya da durumlar. Gerçekten traji komik bir olay çokta düşündürücü. Şimdi gelelim sadede :

Bir üniversitede dersleri zayıf olan bir öğrenci profesöre: ' Benim geleceğimle oynuyorsun, bu dersten geçersem mezun olacağım' der.

Profesör : ' Size sorular soruyoruz ve başarılı olanları geçiriyoruz.' der.

Öğrenci:' ben size bir soru sorayım, cevap verirseniz beni geçirmeyin, veremezseniz geçirin.' der. Prof. ' tamam' der.


Soru:Yasal olup mantıksız olan, mantıklı olup yasal olmayan ve hem mantıksız hem yasal olmayan bir şey söyleyin?

Profesör cevap veremez ve öğrenciye en yüksek notu verir. Daha sonra prof. okulun en zeki öğrencisini yanına çağırıp soruyu sorar.

Öğrenci:

' Siz 65 yaşındasınız eşiniz 23, bu yasal mantıksız,
Eşinizin sevgilisi var 25 yaşında bu da mantıklı ama yasal değil,
Ve siz eşinizin sevgilisini en iyi notla mezun ettiniz; bu ne mantıklı ne de yasal' der. :)

Bakın görün bu insanoğlu ne kadar da kurnaz , bizden korkulur valla :)...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 11
: 575
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

1988 Eskişehir doğumluyum. Halen Eskişehir' de yaşıyorum burayı çok ama çok seviyorum. Evliyim kocam..