Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevgiliye Serenat

Sevgiliye Serenat
 

Ey balkonundan sarkan sevgili
Kulağın mı sağır, işitmedin mi beni
Şimdi baban gelecek, kelle koltukta
Beklerken hiç üşenmedin mi orada
Saçlarını sarkıt çabucak aşağıya
Tırmanırım ben hemen balkona
Sakın başını sallama sağa sola
Bu arada babanı iyice kolla
Ağlama, Serenat bu, gazel değil
Çatlak bir sesim var, hazin değil.

Ey sevgili, beni iyi bir dinle
Dinle de derdimden sen de inle
Bu benim eski para derdimle
Nice genç kızlar intihar etti
(Şimdi bu söylenecek söz mü yani)
Anlattım dilimde tüy bitti
Sen hala işitemedin ey sevgili
En iyisi kulaklarındaki aleti çıkar
Baban gelirse ikimizi de parçalar.

Ey sevgili, yazdığım bu son şarkım
Sesim biraz kısık, bağırmayacağım
İster işit, istersen kendini aşağıya at,
Muhafızları çağırma, böyle rahat
Şarkımı dinle, benim gibi sen de inle
Böylece ay yüzlü güzel sevgilimle
Nice günler geçirmek nasip etsin
Aslında güzel değil, bir musibetsin
Serenat bitecek buraya dikkat et
İster kaldırıma at kendini ister feda et.
Hiçbir şarkı bu kadar dokunaklı değil
Ben bıktım bu işten, sen istersen biraz eğil
Hangi kız dinler ki bunu, boş versene sen
Serenat bitti;  MP3 ‘le devam et, istersen.

 


 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..