Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Sevgiliye

Sevgiliye
 

medyaline.com


Ben yine senin kristal bir kalp kıvamında karşımda duran halinle başbaşayım sevgili. Öyle güzel ve öyle kırılgan.

Ne zaman ve nerede düştün aklımın tam ortasına ve neden sen benim her şeyimsin şimdi?

Ben sende tüm yanılgılarımı toprağa gömdüm ve sen benim tüm sıyrılışlarımın özeti oldun, köhne yapısından senden evvelin.

Biz aslında hayatın peşine takılmış iki elementiydik aşkın, Mendelev’in tablosuna sığmayan.

Ömür dediğin şey yekpare değildir aslında, aşktan öncesi ve aşktan sonrası vardır ve her aşk, aşk değildir lügatta da. Aşkı her kim anlatsa ve kim yaşasa tutturamaz aynı kıvamı ve her aşk ayrı bir zenginliktir aslında. Her aşk ayrı kutsaldır, yaşayabilene…

Sevmek ve sevilmenin gururu benliğimizin baş köşesine kurulmuşken ve biz aşkı masallardan kopyalamışken korsanca, önyargıları yargılarken acımasızca biz her şeye birbirimizi sevmekle yeniden başladık aslında.

Ve biz aşkın yeryüzünde iki temsilcisiyiz şimdi. Misyonumuz; sevmek ve sevilmek…

***

Sevgililer günü özel armağanım, geçtiğimiz hafta içeriinde duyurusu Milliyet Blog'da da yapılan ulusal bir şiir yarışmasında üçüncülük kazanan şiirim;

Sessiz Çığlık

Herkesin sevgililer gününü kutlarım. Sevgilerle...

 
Toplam blog
: 290
: 2581
Kayıt tarihi
: 15.06.06
 
 

Kimya Yüksek Mühendisi. Sporsever ve edebiyat aşığı. Periyodik tablo, T cetvel..