Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgiyi sevmek

SEVGİLİLERİN GÜNÜ

Adı bile güzel, sevgililer günü. Ama hangi sevgililerin günü? Genç aşıkların mı flört edenlerin mi? Hayır sevenlerin ve sevilenlerin günü bugün.

Sevmek herkesin hayatta tatmak isteyipte bir çoğunun da başaramadığı birşey bana göre. Öyle çok örnek var ki? Abla kardeşimi çok seviyorum diyor ama kardeşi ondan başarılı olduğu zaman kardeşine yapılan övgüleri kıskanıyor. Genç aşıklar birbirini seviyorlar kıskanıyorlar ama kıskançlık aşırıya kaçtığında karşı taraf üzülüyorsa eğer, bu önemli olmuyor. Halbuki birbirlerini seviyorlar.
Herkesin ağzından mutlaka seni seviyorum sözcüğü çıkmıştır. Ama kaç kişi sevdiğini kalbinden söylemiştir. Önemli olan sevgi de ağızdan çıkan sözcükler değildir, sevgiyi yaşatmak, yaşamak, hissetmek ve hissettirmektir.

Bende sevmeyi seviyorum. Ama inanın herkes sevilmeyi, sevmekten daha çok istiyor. Daha mı kolay hayır daha zor .Sevmek karşındakini herşeyiyle kabul etmekken, seni kaç kişi olduğun gibi kabul edecek ki. Önemli olan zoru başarmak değil midir?

Bana kalırsa sevmeyi ve sevilmeyi herkes yaşamalı. Sevgisiz bir dünyayı düşünebiliyor musunuz? Gülün bülbülü sevmediği düşünülebilir mi? Ya ananın yavrusunu sevmemesi? Of gerçekten en kötüsü.

Ben herşeyden önce sevmeyi biliyorum ve sevdiğim kadar seviliyorum. Sizde sevin etrafınızda ki herşeyi sevin. İnanın çevrenizdeki herşeyin çevrenizde olmasının bir nedeni vardır. Benim şu satırları yazmamın bir nedeni olduğu gibi.
Bu yazımı sevgilime, nişanlıma, herşeyime ithaf ediyorum. Bana gerçek sevgiyi, çıkarsız ilişkiyi öğrettiği için teşekkürler. SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN AŞKIM.

Hepinizin şimdiden sevgililer gününü kutluyorum.

SEVGİYLE KALIN...
 
Toplam blog
: 12
: 1828
Kayıt tarihi
: 24.07.07
 
 

..