Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevi-yordun

Sevi-yordun
 

Güneş doğduğu zaman
Sen ışıyordun penceremde

Yağmur, sen olup yağıyordu
Buluta üflüyordum
Senin iklimine sürüklenip
Ben olup yağıyordu

Bir çiçek koparıyordum dalından
Balı senin avuçlarına süzülüyordu

Dalga, sen olup vuruyordu sahile
Çekilirken
Beni kucaklayıp götürüyordu

Bir şarkı dinliyordum
Nakaratı sen oluyordun
Gün boyu söylüyordum

Uyuyordum, düşümde dolanıyordun
Uyanınca adını heceliyordum
Heceledikçe şiir oluyordun
Sen şiirdin
Ruha doluyordun

Seni seviyordum
Sevgi soluyordun
Sevgi oluyordun
Sevi-yordun

http://fizy.com/s/16f6p2

 
Toplam blog
: 261
: 2212
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

1954 Antalya doğumlu ve Antalyalı'yım. Ülkemin ve özellikle bu şehrin sevdalısıyım. Sanatın pek çok ..