Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevişmek istiyorum!

Sevişmek istiyorum!
 

Bu kadar basit!

Bu kadar doğal!

Tenime erkek teni değsin, pervane olsun etrafımda sevişme öncesi, koklaşalım, oynaşalım istiyorum! Kulağımı ısırsın hafiften mesela…

Bembeyaz göğsüm heyecandan bir inip bir kalksın, kalbim pıt pıt değil, pıttıkı pıttıkı atsın!

Madem kodlarımda var, genlerimde yani, neden engel oluyorsunuz bana diye bangır bangır bağırıyor Maia!

Hadi ilk dönemimde küçüğüm dediniz, tam zamanıyken şimdi niye çiftleştirmiyorsunuz beni diye hesap soruyor, hakkım değil mi minicik bebeklerim!

Anlatmakta zorlanıyoruz, kızım melezsin sen, melez kızların bebekleri de melez olur, laftan anlamazlar, ne “dur”dan ne “Otur”dan, bak seni bile koleje eğitime gönderdik de, diplomanı aldın eline ama kişiliğini değiştiremedin tam anlamıyla, bebeklerin hepten başına buyruk olurlar sonra…

Tamam, güzel olurlar, uzun beyaz bacaklısın, muhtemelen sana çekerler, saçları ipek misali… Sürmeli güzel gözlü, narin endamlı, kalkık burunlu olurlar ama asilikleri bela olur sonra adamların başına…

Miniminnacık bebek halleriyle pek sevilirler, alırlar, ama sonra pes edip sokağa bırakırlar, mazallah! Yazık, günah olmaz mı sonra güzelim bebeciklerine, ha kızım?

Peki bana yazık, günah değil midir diyorsun, biliyorum, sende haklısın!

Elbette doğallığını yaşaman gerekir, elbette çiftleşmek, elbette bebeklerini emzirmek istersin!

Biraz daha sık dişini kızım, belki köpek prezervatifi üretilir, en azından çiftleşirsin her döneminde, birkaç av ya da bekçi köpeği isteyen olursa, bebeklerin de olur en azından bir kere deneyimlersin…

Belki anne çok para kazanır, bahçeli bir evimiz olur, bebeciklerini de hep yanında tutarsın!

Maia havlama ne olur kızım daha fazla, üzülüyorum, acı çekiyorsun biliyorum, hem biliyor musun, bizim ülkemizde evlenmeden ölen ne çok kadının eline değmedi bir erkek eli bile, en azından sen flört ediyorsun Arap’la…

…….

Yukarıda yazılanlar kesinlikle doğrudur, resim ve başlık özelikle şaşırtmacadır ki, tüm tıklayanlar bir ufak araştırmaya katkıda bulunmuşlardır!

Kendilerine katılımlarından dolayı teşekkür ederim.

Gizli kamera bu taraftadır, lütfen gülümseyin!

 

http://twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..