Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevişmelerimizi özlüyorum

Sevişmelerimizi özlüyorum
 

Seni seviyorum..... Mustafa TARKAN....


Adını bir türlü koyamadığımız gelecekteki güzel günlerimizde torunlarımızı severken, çocuklarımızla beraber yaşlanacağımız günlerin hayalini kuruyorduk seninle. Sen ne kadar hayallerimizden uzak olsan da, ben birgün gerçekleşir umuduyla aynı hayallerle yaşamaya devam ediyorum. Aslında sen bir gemiydin bende bir liman, halatla bağlamıştım seni kendime. Ama birgün halatlarını koparıp gideceğini hiç mi hiç düşünmemiştim. Sen gittikten sonra gözlerim ufuklara bakarak hep seni aradı. Biliyor musun, yokluğunda hiç bir gemiyi bağlamadım limanıma. O liman hala sana ait, gözyaşlarım ve umutlarımla döneceğin günü bekliyorum...

Seninle olmak, o anı doya doya yaşamakmış.

Sensiz olmak ise günlerce ağlamakmış.

Şimdi sensizim ya, hiç birşey yok gözümde.

Mutluluğumuzu anımsıyorum bana gülen yüzünde.

İstesemde artık asla senden vazgeçemem.

Bir bardak suyla bu aşk ateşini söndüremem.

Sevgililer gününde sensizliği tekrar yaşıyorum.

Sen unutsan bile, ben seni hala unutmuyorum.

Her akşam olduğunda yolunu gözlüyorum.

Seninle sevişmelerimizi doyasıya özlüyorum....

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..