Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

12 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevmek budur

Sevmek budur
 

Atamı sevmek


Merhabalar.

Bu gün yine sizlerle çok güzel bir yazı paylaşmak istiyorum. Bu bir haber aslında, ama çok enteresan bir haber ve ben size onu dilimin döndüğünce anlatmaya çalışacağım.

Yer: Erzurum

Adı: Mustafa Tosun

Yaş: 68

Sel felaketinde Mustafa amcanın evini su basmış, bir tane elle tutulur bir eşyası kalmamış, herşeyi mahvolmuş, tükenmiş ama, illa evine içeriye girmek istiyor yinede ısrarla.

Etrafındakilerin 'Dur' ihtarına aldırmadan su dolu evinin içine giriyor, kimseyi dinlemeden. Herkes merakla bekliyor dışarıda, ne olacak ne yapacak Mustafa amca içeride diye. Az sonra Mustafa amca elinde 2 adet resim çerçevesi ile
geri dönüyor. Soruyorlar, "Mustafa amca bunlar ne, içeriye bunları mı almaya girdin, ama niye?" diye.

Mustafa amca çerçevedeki ilk resmi gösteriyor, dedesine ait eski bir resim. İkinci çerçeveyi gösteriyor, Mustafa Kemal Atatürk ün kalpaklı bir resmi.

Gazeteciler soruyor bu iki çerçeve için mi girdin içeriye diye. Evet diyor Mustafa amca "En değerli varlıklarım onlar, eşyalarım gitti, herşeyim mahvoldu ama önemli değil, televizyon, buzdolabı, koltuk vs.tekrar alınabilir ama onları bir daha bulamam benim için herşeyden daha önemli bunlar" diyor. Ve sıkıca elinde tutarak çerçevelerini devletin vereceği yardımı beklemek üzere spor salonuna doğru yola koyuluyor.

Giderken son derece gururlu ve onurlu gidiyor. Sanki az önceki sel felaketinde evini kaybeden o değilmiş gibi.

Sevmek bu olsa gerek diyorum yazıyı okuyunca ve çok sevdiğim bir şiiri hemde sevgi üzerine yazılan bu şiiri sizinle paylaşmak istiyorum.

SEVGİYİ GÖSTERECEKSİN, SÖYLEMEK YETMEZ,
SEVGİ GÖZLERİNDE OLACAK, SÖZLERİN YETMEZ,
SEVGİ HERŞEYDİR KALBE HAPSEDİLMEZ,
BENİM GİBİ SEVMEYE KİMSENİN GÜCÜ YETMEZ.

Hayat sevmekle başlar, sevmekle devam eder, sevmekle gelişir, sevmekle büyür.
Sevmeyi sevelim, sevmeli bilelim diyorum.

Sevgilerimi gönderiyorum hepinize.

ALYOŞACAN...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...