Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '11

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevmek

Sevmek
 

Sevgili çiçeği ve sevgililer günü.


Başka uğraş yok mu yalan dünyada
Başkasına pusu kurmaktan başka
Kinle, kötülükle yaşanmış sayma
İnsanı insanca sevmek bambaşka. 

MD 

*** 

SİZ HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ? (1) 

Bir gün, bir kadın evinden çıkar ve evinin önünde hayat tecrübesi ile dolu üç ihtiyara rastlar. 

Onları tanımamaktadır. Onlara: “Sizleri tanıdığımı sanmıyorum, ancak aç olmalısınız. Lütfen eve giriniz, sizlere yemeniz için bir şeyler ikram etmek istiyorum“ der 

"Evin erkeği içeride mi ?" diye sorarlar. 

“Hayır, o dışarıda", diye cevap verir kadın. Onlar da “bu durumda eve giremeyeceklerini", söylerler. Akşam kocası eve döndüğünde kadın ona olanı biteni anlatır. 

“ Git onlara benim evde olduğumu söyle ve içeri davet et“ der karısına. Kadın çıkar ve eve girmeleri için davet eder. 

“Biz bir eve asla birlikte girmeyiz" derler ona. Kadın “niçin” diye bilmek ister. Yaşlılardan biri ona: arkadaşlarından birini işaret ederek isminin Zenginlik, diğer arkadaşının isminin Başarı olduğunu söyler ve kendisini ise Sevgi olarak tanıtır. 

Ve: “Şimdi evine dön ve kocanla hangimizin eve girmesini istediğinizi kararlaştırın“ diye ilave eder. 

Kadın eve girer ve kocasına konuşmaları anlatır. Kocası çok sevinir. Kendi kendine. Ne güzel diye söylenir. Eğer böyle bir olanağımız varsa elbette “Zenginliği". Davet edeceğiz der . Ancak karısı böyle düşünmez.“Niçin “Başarıyı “ davet etmiyoruz?“ diye sorar. 

Bu sırada kızları diğer odadadır. Konuşmaları duyar ve hemen araya girerekten kendi teklifini ortaya atar: “Sevgi yi davet etsek daha güzel olmaz mı? Evimizin her tarafı sevgi ile dolar" der. Kocası karısına : “Kızımızın tavsiyesini tutalım. Hemen dışarı çık ve “Sevgi ye davetlimiz olduğunu söyle 

Kadın dışarı çıkar ve üç yaşlı adama içlerinden hangisinin “Sevgi” olduğunu sorar ve ona : “Davetlimizsiniz, içeri buyurun “ der. “Sevgi“ ayağa kalkar ve yavaş yavaş eve doğru yürümeye başlar. Bu sırada diğer ikisi de ayağa kalkarlar ve onu takip etmeye başlarlar. 

Kadın şaşkın bir vaziyette “Zenginlik" ve “ Başarı“ ya : “Ben sadece “Sevgi“ yi davet ettim siz niçin geliyorsunuz?” diye sorar. 

Yaşlı adamlar hep birlikte: “ Eğer siz “Zenginlik" veya “Başarı” yı davet etmiş olsaydınız, diğer ikimiz dışarıda kalacaktık. Ama mademki siz “Sevgi“ yi, davet ettiniz, bizde o nereye giderse birlikte gideriz. Çünkü SEVGİ’nin olduğu yerde, ZENGİNLİK ve BAŞARI da vardır” derler. 

*** 

Ayrılmak çözümse senin için
Bırak git, beni hiç düşünme
Sileceksen mazimizi bir çırpıda
Bir daha bana dönme. 

*** 

SEVGİLİLER GÜNÜ İLETİLERİ (mesajları): (2) 

¦Hanı en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!.. Sevgililer günü kutlu olsun bir tanem, seni çok seviyorum.¦ 

¦Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Sevgililer gününde bir öpücük borçlusun bana...¦ 

¦Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hanı en güzel asklar imkânsız gelir ya insana, imkânsız olduğun için tutkunum sana.¦ 

¦Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın derinliklerinde ki huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin... Bil ki çok özlendin... Sevgililer günün kutlu olsun!¦ 

¦Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum. Mavi gözlerini özlüyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.¦ 

¦Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara¦ 

¦Seninleyken Kısa Süreli Zamanlarımızda uzun ömürlü Anılara imza Atıyorum bebeğim.¦ 

¦ Benim için Hayat Sen, Nefes Sensin bebeğim.¦ 

¦Aşkın ne demek olduğunu bilen tek insansın seni bu yüzden seviyorum¦ 

¦Sen Kısa hayatımın öz Aşkısın Sen Sözlerimdeki Tek Canlısın Aşkım..¦ 

¦Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. Sevgililer günün kutlu olsun!¦ 

¦Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yasamaya razıyım seninle... Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileğiyle.¦ 

¦Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum. Mavi gözlerini özlüyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.¦ 

¦Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.¦ 

¦Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin... Sevgililer günün kutlu olsun ! ¦ 

¦ Bir kuş olup gitsem, aşsam şu enginleri, varsam senin yanına. Öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana.¦ 

¦Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.¦ 

¦ O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum. Sevgililer günün kutlu olsun!¦ 

¦ Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara... Sevgililer günümüz kutlu olsun.¦ 

¦ Bazı rüyalar diğerlerinden daha uzun sürer. Bazıları da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu an bu mesajı okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun!¦ 

¦ Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir. Simdi uzaklarda senin bir yudum sevgine hasretim sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyorum. ¦ 

¦Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri astı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi? Sevgililer günün kutlu olsun¦ 

¦Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni...¦ 

¦ Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgârlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi.¦ 

¦Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum. ¦ 

¦Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim. Daha nice mutlu sevgililer gününe¦ 

¦Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır... Nice sevgililer günlerine minik bebeğim.¦ 

Kaynak: 

1) http://www.temizhikayeler.com/yazi/685 

2) http://www.gazetevan.com/14_Subat_Sevgililer_gunu_Mesajlari_Burda_Tikla_Birbirinden_guzel_Mesajlari_Temas%C3%A9_Et_(gunun_Haberleri)-17282h.htm 

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..