Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevmiştim seni

Sevmiştim seni
 

Önce saçlarını okşardım,

Sonra tenini, koklardım.

Her yerini öpücüğe boğardım.

Özledim seni, hasretine dayanamadım

Sevmiştim seni Nuray’ım.

*

Sen candın, canandın

Benim tutkulu sevdamdın.

Gözlerine bakmaya doyamadım.

Özledim seni, yokluğuna alışamadım

Sevmiştim seni Nuray’ım.

*

Sen aşktın, aşkımdın

Kara sevdamdın

Kaybettim seni ebediyen

Özledim seni, her yerde aradım

Ağladım, gözyaşlarımda boğuldum.

Sevmiştim seni Nuray’ım.

*

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..