Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Seyhan Erdağ

Seyhan Erdağ
 

Seyhan Erdağ - Nazan Şara Şatana


 

Bazen birini tanıdığınızda garip bir duygu sizi sarar.

“Allah – Allah ben onu daha önceden tanıyor muydum?”

Ya da sorarsınız:

“Biz daha önce tanışmış mıydık?”

 

İşte Seyhan’la benim tanışmamda aynen böyle oldu.

Onu Belkıs Akkale’nin evinde röportajda tanıdım. Çok sıcak, çok dobra, çok yakın geldi bana. Bizden biriydi. Sanki komşumuzun kızıydı. Sık – sık gider gelirdik birbirimize!

 

Seyhan’ı magazin basınından tanırsınız. Onun sanatçıları kızdıracak soruları hiç çekinmeden sorduğunu bilirsiniz, kendisine yanlış yapıldığında tavır aldığını da bilirsiniz.

Nedeni haksızlığa gelememesi, gazeteciliğin gerektirdiğini, üstelik magazin muhabirliğini icap ettirdiğini yapıyor olması... Bunu da oldukça iyi başarıyor.

 

Bende bir zamanlar onun gibi gözü pek bir gazeteciydim.

Belki de gençliğimi onda görüyorum…

 

Onunla karşılaştığımızda, uzun zamandır görüşmediğimiz için hayıflandık, Seyhan, benim Elifim ve ben en yakın zamanda bir araya geleceğiz, dedikodu yapacağız.

O zaman sizlere neler konuştuk, kimleri çekiştirdik yazarım…

 

Sevgi ile…

 

Nazan Şara Şatana

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....