Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '16

 
Kategori
Sinema
 

Shine; ben ben ben, sizi rahatsız etmiyorum değil mi, ben ben...

Shine; ben ben ben, sizi rahatsız etmiyorum değil mi, ben ben...
 

Ben, dolu dolu, doluyum, ondan piyanomla yaşarım, ya sen, sen sen...


Ben ben ben, olmadı, yapamadım ben ben; aslında iyi çalardım, iyi iyi; ama babam, işte babam, kalmamı istedi yanında yanında; kalamazdım, aile aile aile, dedi durdu, durmadı, hep konuştu konuştu, istedi; oysa ben ben ben, Amerika'ya gidecektim, piyanomla büyüyecektim; ben ben ben....

Kazanmak kazanmak kazanmak; babam başka bir şey bilmezdi, hep kazanmalısın; bu arada ben gittim ve kaybettim, sonra sonra sonra, toparladım tabiii, gerçi biraz geç oldu oldu; ama oldu; çok sevdim ben ben ben, müziği, o o o olmasaydı, ben ben ben yiterdim.

Babam babam babam, elimden tutmadı babam, ya, benim babam, çok sertti, babam.

Yağmurlu bir gündü işte, işte işte o gün onu tanıdım, onu, o elimden tuttu, niye bilmem bilmem, galiba beni sevdi sevdi, sonra annesi, evet evet annesi, hayatımı değiştirdi, gerçi gerçi, zaten benim hayatım değişikti, halal değişik; hah hah haaaa!...

Babam çok sonramda geldi, geldi geldi, ama geçti, geçmişti artık, bitmiş.

Yine sahnedeydim. Gerçekten beni sevenler doldurmuştu salonu. Çalıyordum yine eskisi gibi, yine eskisi gibi bir benle, çalıyordum, yapıyordum; mutluyum, hem de çooook!...

Sonram mı, sonram yine ben ben ben olacak, yüzeceğim bol bol, hep suların içinde olacağım, ıslak ıslak dolaşacağım ben ben, yanımda nasılsa beni ben olduğum için sevenler var.

1. Not: Bak, iyi bak bana, belki senin ülkene de gelmişimdir, karşında çalmışımdır, iyi bak bana, sonra kendine; yaşa!

2. Not:

Babam önce elimden tuttu

ona hayır dediğim gün

bıraktı elimi 

kendimi yitirdim bir zaman

uzun zaman

sonra sonra yine buldum beni

yağmurlu bir gece peşi

tekliyordum olsun

o da buldu beni teklerken

sonra bildiğiniz gibi işte

piyano aşk ve biz!

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..