Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Show show..

Show show..
 

Şiddetle ve israrla tavsiye ediyorum Güldür Güldür Show'u..

Yönetmeni; Ali Sunal..

Doğa Rutkay'ın da aralarında bulunduğu genç ve zengin oyuncu kadrosuyla ülkenin bugünlerdeki siyasi gergin atmosferinden biraz olsun uzak kalmanıza yardımcı olacak keyifli bir komedi yapıtıyla her hafta Show Tv'de yayınlanmakta..

Dekor, kostüm, makyaj, tasarım, ışık tam not.

Bütün oyuncular gerçekten çok yetenekli ve başarılı oyunler sergilemekte, özellikle "sana telefon alacam" tiplemesine bayılacağınıza yüzde yüz garanti ediyorum.

Şiddetle israrla izleyiniz diyorum.

Yok!, ülkenin siyasi gergin atmosferine kayıtsız kalınız demiyorum. Kayıtsız da kalmamamız gerekiyor. Ülkemizin her hali bizleri yakından ilgilendirmekte, zira gergin atmosferden de bizlerin akılcı sorgulama yetilerimiz kurtaracaktır. Politika da hayatımızın parçasıdır malümünüz.

Her şeyden beslenmemiz gerekiyor daha sağlıklı bedene ve daha sağlıklı düşünebilme yeteneğine sahip olmamız için.

Hayatımızda politika da olmalı, ekonomi ile de ilgilenmeli, tiyatro-sinema da izlemeli, bazen de yazmalı çizmeli, bazen toprağa-ağaçlara-çiçeklere dokunmalı, başkaların acılarına ortak olunmalı, giyinmeli, yürünmeli, yüzmeli, en önemlisi insanları ve hayvanları sevmeli sevmeli sevmeli. Çocuklarla oynamaya zaman ayırmalı. Bol dondurma yemeli.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..