Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '16

 
Kategori
TV Programları
 

Show TV reyting almayan 3G'nin bağlantısını kesti!

Show TV reyting almayan 3G'nin bağlantısını kesti!
 

Atalarımız ''perşembenin gelişi çarşambadan belli olur.'' diye boşuna dememişler. Geldim Gördüm Güldüm Show'un durumu da aynen böyle oldu.

Star'da yayınlanan Eğlendirme Dairesi'ni hatırlarsınız. Bu kadronun büyük bir kısmı 2-3 ekleme ile Geldim Gördüm Güldüm Show adıyla Show TV'ye geçmişti. Cengiz Bozkurt'un kaptan olarak alan ve programın sunucusu yapan program ilk bölümünün ardından inanılmaz bir reyting düşüşü yaşamış ve hafta hafta gözden düşmüştü.

Daha önce yazdığım gibi programın temel problemi ''güldürememesi'' olarak göze çarpıyordu. Yani komedi programının güldürememesi gerçekten zor bir eylem. Bunu yapabilmek için ciddi çaba harcamak gerekiyor. Programın müthiş bir kadroya sahip olması önceleri ciddi bir beklenti yaratmış olsa da, sonucun hüsran olması bu beklentileri suya düşürdü.

Ve sonunda bu güldüreme ve reyting alamama durumu yüzünden program resmen yayından kaldırıldı.

5 bölüm süren 3G Show macerasının bittiği dün gece yayınlamamasından belliydi. Program yerine kanalın esas güldürü programı Güldür Güldür Show'un bilmem kaçıncı tekrarı yayınlandı. Ki bu bölüm onlarca defa yayınlanmış skeçlerden oluşsa da , 3G Show'a göre gayet iyi sonuçlar almayı başardı.

Sonuç olarak program televizyon tarihinin tozlu sayfalarına karışmış oldu.

Boşuna ''Güldürmeyen komedi programı olur mu Allah aşkına?'' diye sormamıştım.

Bak neler oldu işte.

ANIL KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..