Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sıcacık bir ıhlamur çayına ne dersiniz?

Sıcacık bir ıhlamur çayına ne dersiniz?
 

Kış kapıya dayandı. Soğuk algınlıkları yaşamın bir parçası haline geldi.

Bu ülkeye geldiğimden beri soğuk algınlığı denince ıhlamur olsa da içsem diye düşünürüm. Yurda gidişimde biraz alıp getiririm hep. Burada da tanıdıklarıma tanıtırım. O nefis koku ve tat onların da hoşuna gider... İçimi kolay derler.

Sanırım ormanlık olan bu ülkede mutlaka ıhlamur ağacı vardır. Çünkü aynı enlemdeyiz. Ama insanları bilmiyor .

Hafta başından beri yaşadığım sıkıntılı günlerden sonra beni sevindiren bir dolu şey olmaya başladı. Yaşam hep sıkıntı ile dolu olacak değil ya, görülecek sevinilecek günler de var.

Kardeşim bir paket yollamış. İçinden neler çıktı neler....Kıyafet, şekerleme ve resmini eklediğim kocaman fincan, MUG, ve de bir dolu ıhlamur çayı paketi ....

Şimdi bir yandan bu yazıyı yazarken bir yandan da bayrağımızdaki AY YILDIZ'ın baskısının yere aldığı lale desenleri ile bezeli dedirtecek kocaman fincandan İŞTE TÜRKİYE 'desin dedirtecek kadar duygularla ıhlamur çayımı yudumluyorum.

Pencereden dışarı bakınca YOOO, JAPONYA'sın dedirten ınsana huzur veren Japon usulu bahçemiz ...

Sağlık olsun da özlemler de biter. Bir bakarsınız baharda okullar tatil olunca oradayım. Mutlu olaylar bekliyor beni. Kardeşlerimden birinin torunu olacak. Onu kucaklamak istiyorum. Küçükken ilk göz ağrımızdı bebeğin annesi ve büyük bir olasılıkla bir diğer kardeşimin kızı evlenecek. Düğün gününü belirlemek için benim kumbaramın dolmasını bekliyor:))

Özledim yurdumuzu ...Gene bir kaç şehiri dolasırım. Bu kez İZMİR'e gitmeden olmayacak..Çünkü bebeği orada kucağıma alıp bağrıma basabileceğim..

HEPİNİZE İYİ GÜNLER DİLİYORUM......

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..