Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '08

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Sıcak taş terapisi

Sıcak taş terapisi
 

Aşk hep arınmayı temsil eder.Aşk için ölmeli ,aşk o zaman aşk!


Bu yazıma "Titanic" filiminin unutulmaz aşk kucaklamasının resmini koymak istedim, çünkü öylesine saflaşıp, arınıp, arometerapik yağların güzel kokularından kendinizden geçerken, hesapsız, çıkarsız arınmış bir elin sizi sarmasını hayal etmekten kendinizi alamıyorsunuz.

"Renewa" Başkentimizin yüz akı bir yer, burası Dikmen Vadisinin başlangıcına kurulmuş muhteşem bir "Spa Merkezi".

Çok çeşitli masaj teknikleri uyguluyorlar, ama en rahatlatanlardan bir tanesi de "Sıcak Taş Terapisi" ya da "Volkanik Taş Terapisi" de diyorlar.

Ben son günlerde o kadar üzüldüm, o kadar üzüldüm ki, bu enerji kaybım, iyimserliğimi ve bağışıklık sistemimi çökertme aşamasına getirdi. Gripal enfeksiyon kapımı çaldı, sevgili anneciğim bana Renewa'yı önerince, peki kim ısmarlıyor demek zorunda kaldım. (Kader utansın, 1.derecenin 4. kademesinde bir İngilizce Öğretmeninin, Renewa'ya gidecek parası yok iyi mi!)

Neyse, annoşcuğum ısmarladı, gittik bakıma. Önce Kütahya Çinileriyle bezenmiş, tertemiz Türk hamamında bir güzel dezenfekte oldum, Nuran hanım çok hoş bir insan, burada çalışalı bir yıl olmuş, bu dezenfekte işlemlerini o yapıyor. Ellerine sağlık, sonra köpük masajı iyice dinlendiriyor sizi.

"Sıcak Taş Masajı" için beni özel bir odaya aldılar. Mumlar yanıyordu, hafif dinlendirici bir müzik, ve çok güzel kokan aromaterapik yağlar. Sıcak taşları, bedenin enerji noktalarına yerleştiriyor uzman kişi, tüm hücreler yeniden yapılanıyor sanki. Derin bir dinlenme ve rahatlama hissediyorsunuz, sonra arındığınızı!

Derin bir uykuya daldığımı farketmemiştim. Bir saatlik bir masaj, bana tüm olumsuzluklara karşı yeniden direnmeye hazır enerjiyi verdi. Bir de kendimi gerçekten beni ben olduğum için seven, güvenilir, aşk dolu kollarda hissettim.

Herhalde aromaterapik hoş kokulu yağlar, beni hayaller ülkesine götürdü. Olsun, insan hayal ettiği müddetçe yaşar.

Bu masajı herkese tavsiye ediyorum. Kendimizi ara sıra şımartmalıyız!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..