Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Şifre "Seni seviyorum"

Şifre "Seni seviyorum"
 

Gecenin tüm karanlığına rağmen buğulu bir cama güneşi çizebilmektir mutluluk.

Çizene kadar söylesene be çocuğum. Sevdiğini, mutlu olduğunu sevdiklerine.

Ne işin var camla buğu ile.

Sen seviyorum de çok geç olmadan. Kaybetmeden, keşke demeden…

Duygularını ifade etmenin ayıp sayıldığı, bir babanın ya da annenin kendi babası yanında çocuğunu kucağına alıp sevmesi kadar doğal güzel bir olayın bile ayıp, hatta saygısızlık sayıldığı bir ortamda yetiştirilen aile büyüklerimizin bu kadar katı olmasa da yetistirdiği çocuklarının oluşturduğu duygusal olarak iletişim eksikliği yaşanan bir toplumda yaşanabilen son derece doğal bir sonuç olsa gerek.
Duyguları belli etmek zayıflığı ifade eder bu kişilere göre.

Benim annemin bayramlar dışında sarıldığını hatırlamıyorum. Severdi sevmesine ama bunu hiç dillendirdiğini hatırlamıyorum.

Sadece en küçük kardeşim tekne kazıntımız yıllar sonra belki de annemin o ciddi çizgisini aşan kardeşimi annemin kucağın da görünce ne düşünürdüm hatırlamıyorum.

“Anneciğim” demek hep hoşuma gitmişti ama bunu anneme hiç söylemek cesaretini bulmadım.

Sanırım bunun eksikliğini hep duyduğum için kendi çocuklarıma sevgimi, onları sevdiğimi her zaman sıkça söylerim. Duygularını ifade etmekten kaçınan kızım bile artık bu özel sözün ne kadar özel bir cümle olduğunu biliyor artık.

Sanal alemde yazdığım bir yazı sonrası oda duygulanıp bana beni sevdiğini söylediği gün tüm zincirlerin kırıldığını hissetmiştim.

Elbette çok seviyordu beni ama benim gibi yapış yapış sevmiyor, daha ciddi bakıyordu sevgi olayına. Bir gün sanal alem de yazdığım bir yazıyı okuduktan sonra beni sevdiğini söylemişti.


Benim bol keseden kullandığım “seni seviyorum “ sözünü o gıdım gıdım kullanıyordu.

Yine kardeşi ile bir konuda tartışıp, bir süre dargın kaldıktan sonra, ilk adımı yine o atmış ve dargınlıkla ilgili konuşurken kardeşinin “ sevildiğini bil” sözcüğü karanlığı aydınlığa dönüştüren o sihirli cümle olmuştu.

Bakın tekrarlıyorum o sihirli cümle “SENİ SEVİYORUM” bir yerlere not mu alırsınız, ezberler misiniz bilmem.

Hoş bir şiir var sonradan şarkı formun da söylenmiş, sevgiyi itirafın ne kadar zor olduğunu

Tereddüt

Sarahaten, acaba söylesem darılır mı?
Darılmak adeti, bilmem ki, çapkının naz mı?
Desem ki: ’’ben seni...’’yok dinlemez ki... hiddet eder.
Niçin? bu sözde ne var? sanki hiddet etse ne der?
Desem ki: ’’ben, seni pek...’’ya kızar konuşmazsa?
Derim: ’’bu çektiğim insaf edin, eğer azsa? ...
Desem ki: ’’ben, seni pek çok...’’hayır, kızar, bilirim;
Tereddüdüm, acabâ, hiddetinden az mi elim?
Desem ki: ‘’ben seni pek çok...’’sakın gücenme emi?
‘’Sakın gücenme, eğer anladınsa sevdiğimi’’


Orhan Seyfi Orhon

Bırakın sonucunu, bu sözcüğü söyleyip söyleyemediğiniz zamanlarda ki eksikliği giderin.

SEVGİ İLE KALIN efendim.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..