Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni

Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
 


Yasaklayan yasaklasın, kim takar sigara yasağını!

Yasaklanan yerlerde içmeyiveririm olur biter…hem bu sigara yasağı beni korumak için değil, içmeyenleri korumak için.

Sigaramın dumanına sarıp saklayım, koruyayım ben sizi, he mi?

Ne bu be? Sigara içmeyenler içenleri ikinci sınıf vatandaş yerine koyuyor, devlet de buna aracılık ediyor…ben kendimin birinci sınıfıyım, sizin ikinci sınıfınız olsam kaç yazar?

Sigaranın zararlarını dünya alem biliyor, içenlere, çevreye, kendimize…bi bakın bakayım günlük yediklerinize içtiklerinize, o bilmem ne “jen” maddelerle dolu ürünlere, günde ne kadar tükettiğinize. Yasakçı devlet önce bunlarla mücadele etsin, pislikten tarümar olan çevreye çözüm bulsun. Benim apartmanın önündeki çöp bidonun etrafına neden görmez bu devlet?

Sigarayı bırkacaksam eğer, kendi iradem ne güne duruyor? Zorla irade mi tesis edeceksiniz milletin bünyesine?

Oldu olacak, giydirin bir deli gömleği…üzerine de yazın “bu vatandaş çok tehlikelidir, sigara içiyor”… hehehe, sigaracılar dikkat! , deli olunca kurtuluyoruz, baksanıza akıl hastahanesinde sigara içmek serbest…gözünü sevdiğim delilerim, en rahatı sizsiniz bu dünyada.

Sigara içmeyenler rahat rahat gezsin, tozsun artık, ikinci sınıf vatandaşların sizlere canları feda, yeter ki siz bunalmayın. Biz içenler için de, “ah vah tüh” üzülmeyin…

Can benim, hayat benim, keyif de benim, ister içerim ister içmem, hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım.

Gitmeyiveririm oralara buralara, kapalı mekanlara…şurada kaç yıllık ömrüm kalmış, onu içme bunu yeme!

Evimi de basacak haliniz yok ya, evim benim özgürlüğüm…

Yemişim sizin yasakçı zihniyetinizi…

Kahvemi yapmışım, balkonuma kurulmuşum, sigara yasağına inat yakmışım sigaramı….ohhhh, gel keyfim gel!

Bi fırt daha çekeyim,dumanını da şöyle bir savurayım, sizi de dumanına sarıp saklayım, canlarım benim!


 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..