Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Sigarayı bıraktım.

Dost değilsin sigara.

Açtın bağrıma yara.

Seni bırakıyorum.

Başka birini ara!

*

Kaç kez bıraktım seni.

Sonra tekrar başladım.

Ölüme gidiyorum.

Seninle koşar adım.

*

Her gün yedi liradan

Ayda kaç lira eder?

Bir de yıla vur bunu!

Duyan bana deli der!

*

Otuz yılı da geçti.

Her gün içer dururum.

Dünden beri kafamı.

Yerden yere vururum.

*

Bir daire parası,

Üflemişim havaya.

Sorsan akıllıyımdır.

Kafaya bak kafaya!

*

Seni bırakıyorum.

Dönersem ne dersen de.

Ulan senin yüzünden.

Az kalsın kaldım derde!

*

Merdivenden çıkarken,

Kaldım nefes nefese.

Dizimden kaçtı derman!

Rezil oldum herkese!

*

Dediler Ahmet Abi,

Yaşlandın, etme inkâr.

Dedim ulan önümde.

Tam elli beş yılım var!

*

Yatakta geçirirsin.

Dediler yıllarını.

Dedim hey ulu Rabbim.

Utandır kullarını.

*

Mihriban’ı düşündüm.

Üzeriz bir de kızı.

Odasından seslenir.

Hadi Allahın Lazı!

*

Başlarız mazerete,

Sen uyu; ben yorgunum!

Anlayın artık işte!

Böyle olur son durum!

*

Sigarayı bıraktım.

Başladım egzersize.

Siz de bırakın beyler!

Benden tavsiye size!

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..