Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Sığınak

Sığınak
 

Kapının arkasındaki çocukAlıntı


Bu ara çalmayın kapımı açamam
Koluna yetişmiyor boyum.
Dışarısı toz duman korkuyorum,
Tek sığındığım yer çocukluğum...

Şarkılar söylüyorum kuşlarla
Yanmamış ormanların koynunda uyuyorum.
Sakın çalmayın kapımı açamam
Dışarıda fırtınalar kopuyor duyuyorum...

İnsanlar büyümüş, dertler kocaman
Sığınağımda hırsı, kavgayı unutuyorum
Çalmayın kapımı beni affedin
Bırakın ne olur bende kalsın çocukluğum...

Aylar evvel bu şiiri yayınlamış, bir kaç gün sonra kaldırmıştım. Şimdi çocukluklarını bile yaşayamayanları gördükçe ve insanın insana yaptıkları karşısında içimdeki çocuk isyanlarda.

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..