Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Şiirden anlamayanlar!

Şiirden anlamayanlar!
 

Blog kategorisinde yazmak için her yolu deniyorum arkadaşlar! Gene buldum!

Şiirden anlamayan blogerler!"

Konum bugün bu!

"Şiirden anlamayan blogırgırlar" demem daha doğru olurdu ama torun torba sahibi biri olarak bunu kendime yakıştıramadım!

Şairlik iddiam yoktu başlarda! Şartlar beni itti! İnsan aşık (a 'nın uzatması var!) olunca şiir yazması kaçınılmaz oluyor! Kimi başkasının şiirlerini sevdasına söylüyor, kimi de benim gibi mecburen şair oluyor!

"Kendi sevdamı kendim yazarım arkadaş!"

Kendin pişir kendin ye türü aşk bu benimkisi!

Fakat beni anlamıyorsunuz! Hayırlı bir işi baltalıyorsunuz! Yazdığınız yorumları başkası olsa okumadan silerdi! Ama ben demokrat bir kişilikte olduğum için "Herkes senin gibi düşünmeyebilir Ahmet!" dedim ve cevap bile yazıyorum.

Geçen e-mail kutuma bir mesaj düştü! Aynen şöyle!

"Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim! İmza H."

Kim olduğunu tahmin edersiniz! Şapkamı elime aldım düşündüm! Ben ki kahveye bile çıkmayan bir mahalle sakiniyim. Mahallede otuzbeş yıldır otururum, bakkala her gittiğimde "yeni mi taşındınız amca" der bakkal çırağı!

Tanımaz beni! Veresiye vermemek için bahane yapıyor diye düşünsem de aslında doğrudur bu! Burada beni sevdama karşı negatif göstermeye yönelik bir kampanya olduğu şüphesini taşıyorum.

Bu şüphe beni öldürecek! Taşıyamayacağım!

Açık konuşacağım, açık açık yazacağım! Şiirden anlamayan çok bloger var burada!

Vakayinüvis var!

Nilgün Akad var!

Sabiha Rana var!

Alev Meisel var!

Bunlar var kızı!

Var oğlu varlar da var!

Arif Öğütçü var!

Mustafa Mumcu var!

MuDo var!

Devamı var!
 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..