Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Şiirlerin anlamı

Bunlar bedava

güneş istiyorum
içimi ısıtan
yıldızlar arıyorum
herkesi anlatan
rüzgarları bekliyorum
bizlerle savrulan
tohum ekiyorum
sevgi fışkıran

denizleri içiyorum
bizleri yıkayan
ay'ı izliyorum
bizi çağıran
bulut istiyorum
hiç dağılmayan
yollar arıyorum
huzura çıkan

akrep oluyorum
yelkovanı olmayan
lügat okuyorum
kötülük yazmayan
aşklar dokuyorum
ilmikleri kopmayan
dilek tutuyorum
sonu bunlar olan..

Lütfiye Yapar


İnsanların yüzlerini hiç incelediniz mi....

Otobüste, vapurda, yollarda yürürken,

hep bir mutsuzluk , çaresizlik, küskünlük ve bıkkınlık hakim yüzlerdeki çizgilerde.....

Geçim derdi, ay sonunu getirebilme , ülkem iyiye gidiyor mesajlarındaki inançsızlık var yüzlerde.

Herkes mutsuz... Mutlu kim mi onlar kendilerini aynı yerde, ortamda buluyorlar zaten...

Umutsuz gözlerle karşılaşabilecekleri yerlerden çook uzaklardalar...

Kendi içlerinde azınlık kendi dünyalarında nefes alıyorlar....

Yetiştireceğimiz gençlerimizin eğitmenleri ne kadar mutlu sizce... Ne kadar olabilirse.. ek işleriyle...

Eğitimin yanlışlığı ve yetersizliği kimlerin cebini dolduruyor.. Elbette yine birkaç özel dershane ....

Gençliği düşünen var mı.. yok.. Ne öğrenebildi hiç... üniversiteye hazırlanacak para gerek... okulda birşey
öğrenemedi, dershaneye para lazım..

Üniversiteyi kazandı diyelim ve bitirdi....Eyvah acı son çünkü iş yok.. neden... Özel üniversite okuyamadın diye

şansın çok az!!!

İşte ben bu yüzden bunlar bedava olan hayatı görebilir miyim umuduyla yoluma devam ediyorum.. Umutla...!!!!!

 
Toplam blog
: 30
: 666
Kayıt tarihi
: 20.01.08
 
 

1966 İstanbul doğumluyum. Arçelik A- Bayanlar Milli voleybolcusuyum. A.Ö.F.İnsan kaynakları Halkla i..