Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şikayetim var

Şikayetim var
 

Alıntıdır, elbette!


Çok bunaldım valla ya. Doğru düzgün bir yazı yazamaz oldum, yazdıklarımı da bilgisayara aktaramaz… Yoğunluktan dolayı hepsi… Başımı kaldıramıyorum bilmem ne kâğıdı, ödevi, sunumu derken.

Yalnız bir his var ki yüreğimde, aklılarla zarar. O kadar yoğunluğun, işin, gücün içinde bir aşk var ki alev alev, göz açtırmıyor. Saat yoktur ki aklıma gelmesin gülüşü, sesi, her bir hareketi. Hepsi bir film şeridi sanki, geçiyor gözümün önünden. Bazen kaptırıp kendimi, televizyon izlermiş gibi onların hayalini kurarken buluyorum kendimi. Diyorum kızım kendine gel, vardır bir hayır.

Sonra başlıyorum acaba ne hayır var diye düşünmeye. Hayırlı olmasa da istediğim olsa ya bir kere diyorum. Sonunda üzülecek de olsam, yine bir günlüğüne de olsa mutlu olsam ya diye geçiriyorum içimden. E öyle olursa mutlu hissedecek miyim ki kendimi, sonu görerek mutlu olunur mu ey insan?

Derken karmakarışık düşünceler içinde harcanmış dakikalar silsilesi kendime getiriyor beni. Kızım kalk diyorum şimdiki gibi, al eline kağıtlarını yarınki sunumuna çalış!

07.11.12

Ceren YILDIZ

 
Toplam blog
: 11
: 205
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Sonbaharda doğmuşum, belki bu yüzdendir sonabahara olan hayranlığım. 92'n..