Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Sıkıldıysan sıkma beni....

Sıkıldıysan sıkma beni....
 

Allah dört mevsim yaratmış. Her biri birbirinden benzersiz. İnsan sıkılır genede. Kış gelir yazı özler, yaz gelir sonbahar'ı. Tüm mevsimler ilkbahar olsa diyen ortayolcular vardır. Tüm mevsimler ilkbahar olsa.. İlk onlar sıkılır. Kar yağar uzun kumsalları. Yaz gelir serin kış akşamlarını özleriz.

En tipsiz adamların yanında artist gibi kızlar gördüm. Şikayet ederlerdi hayattan'' sıkıldım bu kızdan'' diye. Marmaris'te olunca böyle oluyor herhal. Kızların biri geliyor diğeri gidiyor, bizimkisi sıkılıyor. ''Çok üstüme geliyor be hocam. Uçak bileti almış bana sormadan'' Bunları söylerken görseniz gülmekten mideniz oynar. Sanki corc kuluni bizim keltoş. Keline vurup diyeceksin ki'' ulan böyle kızı buldun da bunuyormusun?'' Bazen öyle sıkılıyorum ki ''diyor ''Finlandiyada. Aynada yüzüme makyaj bile yaktım kaç kere.''

Şehirden sıkılıyor insan. Vuruyor kendini sessiz kasabalara. İki günde yalınayak kaçıyor. Sessizlikten sıkılmış! Trafikten, insandan, kaostan sıkılıyoruz. İnsansız, kimsesiz dağlar, tepeler. Oradanda sıkılıyor insan.

Evine köpek alıyor , iki günde sıkılıyor İnsan.Onsan sonra at gitsin barınağa. Niye sıkıldın o hayvandan? ''Aman ne bileyim ben sorumluluğa gelemem.'' Kedi alıyor evine. Kediyi görmüyor, sevmiyor, taramıyor. Tuvalete tuvaletini kilitliyor. Bir uyanıyor sabah. ''Aaa ! kedi çişini salona yapmış. ''Hadi hoop kedi arabaya oradan da ilk fırsatta sokağa. Sahi! kariyer sahibi insanlarımız. Villa sahibi insanlarımız. Çocuk sahibi insanlarımız. Neden bu kadar çoğaldı sorumsuzluk vaziyetleri?

Evlenipte sıkılanlar. Aşık olupta sıkılanlar. İnternet'te tanışıpta sıkılanlar. Çevremdeki insanlar bir bir boşanıyor sırayla. ''Hayırdır?'' '' Oldu işte birşeyler, sıkıldık sanırım birbirimizden''

Arabasından sıkılan, evinden sıkılan. İşinden, mesleğinden, şirketinden. Sıkılan sıkılana. Bazen dininden sıkılan bile var. '' Çok sıkılmıştım huzuru bu din de buldum.'' Surata bakıyorsunuz gözler dolar dolar bakıyor.

Misal, geçenlerde ''Ferdi'' diye yardım oluşumu oldu. Ne derler Avrupai, çok medeni, ışıl ışıl. Şimdi bu oluşum demiş ki sırada şöyle biri var. Bir baktım sıkılmış hemen birileri. Yardım etmekten sıkılan insanım benim. Hemen sıkılıveriyor. Senden para isteyen mi var? Mail atsan mesela on kişiye. O da yetecek. Ama sen onu yapmak yerine. Fırça atıyorsun.

Çok çabuk sıkılıyoruz herşeyden çoook çabuk. Yakında parklara çocuklarını bırakanlar olursa şaşırmayın. Misal arkadan bağıracaksınız''hanımefendi çocuğu bırakıp nereye?'' '' Sıkıldım ben ondan , artık bana ne!''

Tuhaf bir dünyada, tuhaf bir zamanda yaşıyoruz. Allah hayır etsin.

 
Toplam blog
: 187
: 1260
Kayıt tarihi
: 02.10.06
 
 

İyiye ve güzele götürmeliyiz Dünyayı. Sürekli daha çok kazanmak, daha yukarıdan bakmaya çalışmak,..