Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

22 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

İlklerin heyecanı mı?

İlklerin heyecanı mı?
 

Hani derler ya ' ilklerin heyecanı başkadır' bu herşey için geçerli değil galiba. 20 senedir binlerce kez geldim vatanıma ama ben hep aynı heyecanı yaşıyorum.

Günlerdir bir heyecan bir telaş. Yaptığım bir şey yok ama görünürde, valizlerimi bile yeni hazırladım. Ama evi nasıl böyle dağıtmayı becerdim hiç bilmiyorum :) bavulları hazırlayıp dinlenmek için oturduğumda farkettim dağınıklığı. Sonra içim sızladı birden. Ama en çok içimi sızlatan ' madem bıktınız gelin geri' diyenlere derdimi anlatamamak. Kendi başıma olsam, sorumluluklarım olmasa acaba durur muydum bir dakika, bunu anlatamamak.

Yurtdışında yaşayanlar belki benimle aynı fikri paylaşır, daha izne gelmeden geri dünüş düşüncesinin acısı kaplar içinizi. Vatana gelişin heyecanını zaman zaman geri dönüş acısı alır. Saniyelik bile olsa içinizin cız etmesine yeter bu düşünce. Sonra yine bir sevinç dalgası. Bu kısacık zamana pek çok şey sığdırmak için planlar yapılır. Nerelere gidilecek , kimler aranacak, neler alınacak ve neler yenecek :)) İşte bu düşünceler bile ağzınızın taa kulaklarınızı bulması için yeterli inanın.

Bir de, bu sefer ki geliş başka bir geliş. Kışın gelmek başka bir telaş sanki. Bu sefer iki parça eşya kurtarmıyor durumu. Ama hem yılbaşı hem bayramı vatanda geçirmek harika olacak harikaa :) Bütün yorgunluğa değecek.

Gecenin bir vakti sevincimi paylaşacak kimse bulamayınca sizlerle paylaşmak istedim :)

Hepinizin yeni yılı ve bayramı şimdiden istediğiniz gibi ve gönlünüzce olsun, sağlık ve mutluluk hep yanınızda olsun.

Sevgi ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..