Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şımartın içinizdeki çocuğu

Şımartın içinizdeki çocuğu
 

Bu gün benzerliklerimizden bahsetmek geldi içimden.

Nedenini de bilemiyorum ama paylaşmak istedim işte.

Hepimiz değişik kentlerin sokaklarında benzer oyunları oynamadık mı?

Benzer şarkıları söyleyip, benzer rollere bürünerek büyümedik mi?

Bahçemizin bir köşesine hatta kapımızın önüne kilim serip, evcilikler kurmadık mı?

Anne, baba, doktor rolü yapmadık mı?

Ağaçların tepesine çıkıp erik, toplarken kovalanmadık mı?

Güzel bir oyun kurup beğendiğimiz kızı yada erkeği seçmeyeniniz var mı?

Yada çocukken söylenemeyen sevgiler, çocukluk aşkları

.. Çekirdekleri çıtlarken sokaklara tükürmedik mi?

Hepimiz bu tanıdık rollerle büyümedik mi? Ahh ah.

Tabi çoooooooook gerilerde kaldı bütün bunlar

, Eee gele gele geldik 2010 'a bir yaş daha gitti ömürden demek yerine

İçimizdeki çocuğu büyütmemeye çalışalım, kolay olmayabilir...

Ben, benimkinin içimde olduğunu hissediyorum,

Eskisi gibi mutlu, umutlu, neşeli değil belki ama onu ne vakit sevip şımartmaya başlasam

Hemen başını kaldırıp sevgi dolu gözlerle bakıyor bana

Hepimiz çok iyi bakalım onlara.............

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..