Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Şimdi Çık Git O Kapıdan

Şimdi Çık Git O Kapıdan
 

Şimdi çık git o kapıdan.
Bütün nefretini ve kinini de yanında götür.
Güzel hatıraları da götüremezsin ya
Ama şunu bil ki; benden bir parçayı da yanında götüreceksin.

Hiçbir zaman tam olmayacağım.
Evde, senden kalan hatıraları toplayıp rafa kaldıracağım.
Eski fotoğraflar gibi özledikçe açıp bakacağım.

Ve sen hiç bilmediğim bir yerde,
Koynunda başka bir adamla uyanacaksın yeni sabahlara.
Ben geceler biriktireceğim sensiz.
Daha çok küfredip kaderime,
Daha fazla içeceğim.

Ama hiç bir zaman,
Arkandan tek laf etmeyeceğim.
Kötü konuşmayacağım.
Sadece sensiz yarınlarıma küseceğim.
Yalnız oturduğum sahillere,
Yalpalayarak yürüdüğüm kaldırımlara söveceğim.

Ve yere batası İstanbul'a
Bu kadar güzel olduğu için.

Boğazın soğuk sularına sinirleneceğim.
Beni boğamayacak kadar kuvvetsiz olduğu için.

Ve kargalarına söveceğim bu şehrin.
Sen dolu rüyalarımdan erken uyandırdıkları için.

Doğudan doğan Güneş'e,
Onu kovalayan Ay'a nefret biriktireceğim.

Ama, ama asla sana değil.
Sen her zaman camımın önündeki menekşen,
Ve masamdaki kadehinle kadim dostum olarak kalacaksın.

Şimdi git.
Beni yalnız bırak.
Hayallerinide alıp gidemezsin ya...

 

 
Toplam blog
: 6
: 244
Kayıt tarihi
: 26.10.16
 
 

Daha güzel bir dünya biliyorum. ..