Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '11

 
Kategori
Kitap
 

Şimdiden aştım seni

Şimdiden aştım seni
 

Aştım Seni 

Evet evet! Mutlu evlilik yoktur mutlu yalanlar vardır. 

Kesinlikle mumlar sönüp, film bittiğinde tren çarpmışa dönersin sonrası malum... 

Hep diyorum! 20 yaşında olmama rağmen hala ergenlik dönemini atlatamadım. Seneler geçtikçe bu sancı hafifleyeceğine, daha da canımı yakıyor benim. Kitaplıktan bir kitap arsızca göz kırpıyor bana, usulca'' hadi tatlım beni eskit'' diyor. Elim gitmiyor, direniyorum. O kitabın kapağında rsmedilen hatun varya beni mahvediyor. Işıltılı ve pürüssüz teni, cazgır bakışları. Kitabın başrol oyuncusu Josie evli, mutlu, çocuklu tiplerden. Josie; gençlik yıllarını tükettiği kankaları Nell ve Lisa ile bir çılgınlık yapmak için Londra'ya yol alıyor. Josie'nin Sam ve Toby adında ikiz oğlan çocukları var. Bunun ile yetinmiyor ve bir kız çocuk düşlüyor. Peter ile mutlu bir evliliği, herkesin düşlerini süsleyen pembe panjurlu bir evi falan filan var. Josie ilk şoku arkadaşı Lisa'nın evinde yaşıyor. İkinci ve en etkili dalga ise eve döndüğünde Peter'in ağzından dökülen sözcüklerle hayat buluyor. Josie Çok acı çekiyor, unutmaya çalışıyor. Peter pişman oluyor yalvarıyor, ağlıyor, sızlıyor. Bıdı bıdı, vıdı vıdı, zıbı zıbı... Yahu bir okuduğum kitapta beni melankoliye sürüklemesin. Şu erkeklerden nefret ettirmesin, evlilikten korkutmasın. Josie'nin hikayesi bana samimi geldi. 

Çünkü; Bu, teyzemin hikayesi.. 

. Bu, halamın hikayesi...  

Bu, annemin hikayesinin fotokopisi...  

Hatta ve hatta bu babannemin hikayesinin türevi ve sanırım;  

üzgünüm ki bu hikaye sanırım benimde gelecek hikayemin ta kendisi! 

Ben peşin peşin söyleyeyim, harbiden oğlum sen kimsen Şimdiden aştım seni. 

 
Toplam blog
: 21
: 572
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

İşsiz spor spikeri, yayın ve yapımcısı. Ösym emekçisi, Kendi çalar kendi söyler, ayrıntıların ger..