Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '11

 
Kategori
Güncel
 

Sinan Çetin

Sinan Çetin
 

"Burada olamayan, hangi nedenle olmadığını bilmediğim, büyük bir düşünür, din adamı bir insana teşekkür ederim. Ona teşekkür etmemin en önemli nedeni bu ülkeyi, bu insanları, bu dili sevdirdiği için.." 

Bu teşekkür metni, Türkçe Olimpiyatları'nın şarkı finalinde juri üyeliğini yapan yapımcı Sinan Çetin'e ait..Teşekkür Fetullah Gülen'e.. 

Gözünü seveyim Sinan Çetin, sen de biliyorsun ki, Gülen'in yurt dışında açmış olduğu okullarda Türkçe değil, İngilizce olarak eğitim vermekte dır..Şarkılar, sosyal etkinlik amaçlı ezberletilmiş eserlerdir. Önce bunun altını çizelim sevgili Çetin. 

Fetullah Gülen'in din adamı olduğu hakkında kimsenin şüphesi yoktur...Düşünür olarak ben Mevlana'yi, Yunus Emre'yi biliyorum. Hacı Bektaşi dahil.. 

Zira Başmüzakereci Egemen Bağış'ın organizasyona katılımını doğal karşılarken sizin müzik deneyiminizin olmadığı halde juri üyeleri Emel Sayın, Burak Kut, Yeşim Salkım, Hakan Peker, Gökhan Kırdar gibi isimler arasında görev almanıza şaşırdım doğrusu.. 

Egemen Bağış sizin için "dostum, arkadaşım" dediğini biliyoruz..Hadi juri üyeliğinde bulundunuz, peki Gülen'e övgü ihtiyacı hissetmenize neden olan durum nedir acaba merak ettim doğrusu.. 

Yapımcısınız, Cihangir'de boğaza bakan yerde muhteşem ofis ve plato'nuz var. Geldim, gördüm, sizinle de tanıştım.. 

Duruşunuz, dünya'ya bakışınız ve felsefelerinizden yola çıkarak Gülen'e övgü nedeninizin, yurt dışı seyahatlarınızı bedavaya getirmek gibi ucuz hesapların adamı olacağınızı da düşünmüyorum.. 

Peki ne Sinan Çetin? 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..