Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sinopta deniz yok? (mu)

Sinopta deniz yok? (mu)
 

Bu sabah sokağa çıktığımda her zaman gördüğüm güzelim deniz yoktu!

Gözlerime inanamadım... Evim deniz görmüyor ama her sabah sokağa çıkıp sağa döndüğümde otelle park arasında Karadeniz bana gülümser... Bu gün ne oldu?Tabii bir kaç adım atınca ne olduğunu gördüm... Koskaca bir yolcu gemisi iskeleyi boylu boyunca kapatmış. Hergün iskelede balık tutan balıkçılar ise kıyıda kendilerine yeni yerler bulmuş. Gemi Hollanda bandıralı Prensisdam (yanlış hatırlamıyorsam) adında bir yolcu gemisiydi, gövdenin üzerinde tam 5 kat saydım. Bu arada yanımdan geçen benim gibi gemiyi gören işcilerin" anaaa... Bu ne lannnn? " sözleri beni hem güldürdü hem de düşündürdü... Ancak bakmakla yetindik hep birlikte... Yaşlı çiftler çoktan Sinop sokaklarını turlamaya çıkmışlardı...

Sinop denizle güzel, Karadeniz'de gerçek bir inci kent yada büyük kasaba. Eski ceza evi, Hamsilos, Akliman görülmeye değer yerler. Hele Ak Limandaki öğrenci yurdunu görünce insanın öğrenci olası geliyor...

 
Toplam blog
: 10
: 1878
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Gezmeyi, öğrenmeyi, öğrendiklerini aktarmayı, kültür, sanat, müzikle ilgilenmeyi seven eğitimciyi..