Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Sır...

Büyük bir hevesle yazımı yazıyorum. Çünkü bana göre çok önemli konular bunlar. Herkes okuyacak ve bir çok yorum alacağım sanıyorum. Çok etkili, günün önemli olayı ve ısrarla üzerinde durulması gereken bir konu ayrıca can alıcı noktaları yazmışım, vurucu, hoş espriler yapmışım kendime göre daha ne olsun? Ertesi gün neşeli, şen ve dinç bir şekilde kendimden gayet emin olarak bilgisayarı açıyorum. Hemen MB'ye giriyorum. O da ne!!!Hiç yorum yok ve 35 kişi okumuş. Üzgünüm, yüzüm düşüyor hemen.

Bu işin sırrı nedir hala anlayabilmiş değilim. Sanırım haber yazıları çok fazla okunmuyor. İnsanlar artık olumsuz haberleri duymaktan bıkmış olabilirler. Edebi içerikli yazılara fazla rastlayamıyorum veya ben göremiyor olabilirim. Dikkatimi çeken en önemli mesele magazin yazılarının çok rağbet görmesi. Magazinden sürekli şikayet ediyoruz fakat nedense magazin yazıları çok okunuyor. Mizah alanında yazılan yazılar genelde yüzeysel oluyor.

Şimdi ben ne yazsam diye düşünüyorum. Magazin yazmak istemiyorum. Ayrıca ''ben buraya içimi döküyorum, okunmasam da, yorum gelmesede olur''diyenlerden değilim. Aksine ciddiye alınmak istiyorum. Yazılarımda belirttiğim fikirlerimi, yorumlarla tartışmak istiyorum. Yoksa bir günlük tutardım ve oraya yazardım değil mi?

Bazen umutsuzluğa kapılıp ''galiba ben düşündüğüm kadar iyi yazamıyorum''diyorum. Çünkü gerçekten iyi yazmak istiyorum. Düşüncelerimi ve fikirlerimi net bir şekilde belirtmeye çalışıyorum. Bu arada MB'de yazdığımı yakınlarıma söylemedim. Beni tanımayan insanlar okuyacaklarmı diye merak ediyordum. Yazıların yanına resim koyamamam da önemli bir etken galiba. Milliyet sitesinde hep resimli bloglar dönüyor.

Ben bu konudan cidden alınıyorum sevgili blogerlar... Bu işin sırrı nedir?

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..