Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Şırfıntı..

Şırfıntı..
 

Soğuk bir yağ kandili altında,
dinliyorum seni;
Sular durulmuyor
Ağustos gelmiyor..

Apollonik, seni ısıtıyor sadece..
Oysa benim,
Ellerim ayrı üşüyor, yüreğim ayrı..

Sen bunları görüyorsun ve hep susuyorsun,
Hep susacak mısın böyle?
Şimdi yüzünü arıyorum,
Daha çook, arayacağım gibi..
Gülüyorsun!
Gülersin! Gül be şırfıntı..

Oysa ki, ben sana Ağustosu anlatacaktım,
Nasıl anlatırım, bir üvey ana gibi durursan karşımda?
Ağustos gelecek,

Artık üşümeyeceksin bile diyemiyorsun..

Demezsen deme be şırfıntı,
deme..

 
Toplam blog
: 25
: 405
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

Ben yalnızlığın ne olduğunu bilirim. Ama artık değilim. Şimdi bunu biliyorum ve hiç unutmak istemiyo..