Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
 

Şirince'ye maya çaldım! Ya tutarsa! 22 Aralık'ta soluğu alırız 5. boyutta

Şirince'ye maya çaldım! Ya tutarsa!  22 Aralık'ta soluğu alırız 5. boyutta
 

internetten alıntı...


 

Maya var, MAYA var.

Mayadan, Maya’ya fark var.

Bilirsiniz!

Yaşı var, kurusu var.

Bira mayası var.

Hamur mayası,

Şarap mayası,

Sirke mayası,

Haaa bir de yoğurt mayası,

Bir de kehanet sahibi MAYALAR var…

Hani tek hücreli mantar falan da değil onlar.

Hani matematikte sıfırı bulmuşlar ya.

Şimdi!!!

Gündemin tam ortasında,

1. sıradalar!

Mayaların kehanetlerine ve yazıp, çizdikleri takvimlerine göre, 4 Güneş yitiren, 5. Güneş’i  de bu günlerde tüketen Dünya!

Alelacele, boyut değiştirmeye yeltenirken…

Maden Dağı’na sırt dayamış Şirince…

İnsanlar akın akın bu şirin beldeye koşarken,

Oluk oluk şaraplar dereler gibi çağlarken,

Zarpiot füzeleri beldenin her bir tümseğinde koşullanırken,

Bolluk bereket, tarlalardan taşarken,

Belde halkı…

‘’DURUN GELMEYİN GARİİİ’’ diye isyan çığlıkları ile haykırırken,

Çığlıklar, tüm evrene naklen yayınlanırken,

Az gittim, uz gittim…

Dere tepe düz gittim.

Ben de çorba da tuzum olsun istedim…

Maya çaldım, Şirince’ye.

Ya tutarsa diye diye…

Tutar mı tutar? Belli mi olur?

Yeniden ‘’UYANIŞ’’a uzattım ellerimi…

22 Aralık’ta yeni boyutta buluşmak üzere!

Ben 5. Boyuttayım…

Siz nerede?

 

Ayşen Arslangiray Kura/ Kıyamete 3 kala

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..