Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '21

 
Kategori
Felsefe
 

SİRKE

 

SİRKE

 

Bir maskeli balo arifesinde

Bütün düşlerimi yalayıp yuttum,

Çıbanlarımı patlattım,

Yaralarımın kabuklarını soydum,

Bando eşliğinde yaptım hepsini…

Elma sirkesiyle gargara yaptım.

Ağız dolusu kustum,

Karşılaştığım her havadise sövüp saydım…

 

Lodos esiyor bu gün dizelerime,

Hüzzama gidiyor hep parmaklarım,

Gece demirden,

Hecede küf kokusu.

Tek tuşlu bir piyano eşliğinde 

dans ediyor melekler,

Örümcek ağlarına takılıyor imgeler mahzenden gelirken.

Yalan söylüyor !

Dökük yapraklı ıhlamura yaslanmış keman çalan çingenenin ihaneti gördüm diyen gözleri.

Dalgalar sır çarpıyor kayalıklara,

Martılar simit kusuyor güvertelere,

Parçalanıyor şair,

Gökkubbe altında söylenmemiş söz için.

 

Beklememek gerek dili uyuşmuş adamdan 

Çokça romantizm ihtiva eden sözler.

Karartmıştır gözlerini 

hançeri şarkının ortasına saplayacak kadar

Yalancı çingenenin suratına astığı trahomlu bakış,.

Kanlı yara kabukları bulaşmış hüzzam şarkılara ,

Umursamayacak kadar gecedir zaman.

Melankoli masalın adıdır,

Sert lodosla gelen serseridir kahraman.

 

 

 

 

 

 

Perdeleri griye dönen oda ıtır kokmaz mesela,

Şiirde ruhu okunmaz şairin.

Örneğin bir ağız dolusu küfür savurur

gecenin ortasında klakson çalan adama.

Sonra döner kaldığı yerden kelama ,

Kalemi orospusu olur beyninin,

Kafiye yapar demli çaydan,

Gri kaneviçe işler kornişe dumandan.

 

Burnunu karıştıran küçük kızın dalgalanan elbisesini,

Ve sarı saçlarındaki mor tokaları görmeyen göz

Değmemeli bir şiire.

Öfkenin zirvesinde güzel bakmayan

eşlik etmemeli bir şarkıya.

Fest futlarda Türk kahvesi satılmamalı,

Tulum peyniri, tereyağı, sıcak ekmek,

Ve çay için 

Şiir yazılmamalı...

 

Bütün düşlerimi yalayıp yuttum,

Söylenmemiş söz kalsın diye geceden,

Nacakla budadım dallarını vücudumun.

Son yudumu alıp sirkeden.

Şarkılarımı meleklere,

Şiirlerimi burnunu karıştıran kıza,

Saçlarımı bir çöpçünün insafına emanet ettim

Küllüğe boşalttım beynimi,

Tiksinmeden.

 
Toplam blog
: 10
: 105
Kayıt tarihi
: 15.07.14
 
 

Yorgun doğdu. Dinlenmek için yaşıyor... Eğlence-müzik sektöründe... ..