Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '13

     
    Kategori
    Ben Bildiriyorum
     

    Site kedilere ait sanki!

    Kimseyi kötülemek derdim değil. Ancak artık yeter diyebilen komuşlarınız varsa siz de doğal olarak o duruma ayak sağlarsınız.

    Zaman akıp geçti, ve kimse bu sorunu bir el atmadı.

    Apartmanda oturanlar bir iki kişi; kedileri beslediler, beslediler ve.. beslediler.

    Sayıları çoğunlukta. Bir kedi cemiyeti kursalar içten bile değil.

    O kadar şikayete, itiraza karşılık bu "kedici insanlar" hiç kimseyi dinlemeyip bir de üstüne üstlük zeytinyağı gibi üste çıkıverdi. Hatta kavga çıkarmaya bir hevesli bu insanlar hiç ağıza alınmayacak türde küfürlerle mahallemizi rezil etmeye devam ediyorlar.

    Bu duruma kimse bir çözüm bulamadı. Hayvanları çok seven ben; salya sümük, aksıran, tıksıran bu kedilerden iğrenir oldum.

    Bunlar bir yana daha geçen gördüğüm o kareyi asla aklımdan çıkaramıyorum: Kedinin teki dilini dışarı sarkıtmış bir vaziyette duruyor ve ağzından yerlere salyaları şapır şapır düşüyordu. Fotoğraf bile çekmediğim halde o halde olan kediye acıdım.

    Yakında bir kedi hastalığı çıkarsa ya ilk bizim mahalle karantina altına alınır.. Ya da herhangi bir nedenden dolayı öksürdüğümüzde tüyler yumak halinde çıkabilir...
     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 95
    Kayıt tarihi
    : 26.06.13
     
     

    Lise mezunuyum. Roman yazmayı severim. Edebiyatla, sanatla ve ayrıca sporla aram çok iyidir. Ayrı..