Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '17

 
Kategori
TV Programları
Okunma Sayısı
614
 

Siyah Beyaz Aşk Tutkulu Bir Aşka Doğru Gidiyor

Siyah Beyaz Aşk Tutkulu Bir Aşka Doğru Gidiyor
 

Tango dendi mi libertango pilizzzzz;)) bir bölümde kullanın artık!


Bu aşk tutar benden söylemesi.

İlk bölümde yer yer tereddüt ve sıkıntıyla seyretmiştim, fakat ikinci bölüm gayet akıllı ve akıcıydı.

Bir ara} vallahi söylemezsem olmaz cümlesi:

Şu an baltalı bir abi  kapıyı kırdı, kızın üzerine doğru yürüyor dizinin birinde; sonra da neden kadına şiddet çoğaldı e pes yani!

Bu hafta sonu dizilerin tekrarlarının yayınlanma alışkanlığı ne zaman vuku buldu, hatırlayamıyorum, iyi mi kötü mü onu da bilmiyorum;))

 

Tekrar dönelim Ferhat ve Aslı'ya.

Bir defa fizik, kimya, biyoloji olarak çok uygunlar.

Sosyoloji, psikoloji, astroloji (burçları kesin tutmuyor, Ferhat tipik aslan;) olarak değil lakin.

 

Başlangıcı çüş, oha, yuh artık dedirtecek kadar absürt bir karşılaşma, tanışma ve kaynaşmaydı.

Bundan ötesi yol gitmez dedim açıkçası.

Aşk meşk hak getire.

Gidecek galiba,)

 

Şu duyanlara duymayanlara mevzu da şık hareketti dillere pelesenk kıvamında, mesaj veresiye.

Bu dizide de her iki linkli şarkıyla sahne görmek isterim valla, tadından yenmez.

 

Şunu söyleyeyim fazla uzatmadan.

Pazartesi yer kapma sorunsalı olan bir gün, ben kanal yerinde olsam pazara çekerim bu diziyi.

Fazla dağıldım kulağım gözüm farklı yerlerde.

Ben bir şans veriyorum bu diziye.

Yayın günü  değişir ve senaryoda Ferhat'a aşk adamı nüvesi verilirse bir tutam bu iş tutar.

Bir de müzik ve klip eksikliği var dizide.

Bu dizilerimiz için çok mühim bir konu, yadsınamaz.

Devamı nasıl bakalım, yarın ne göreceğiz?!

Aşk ister seyirci, bu rüzgarı yakalayın,))

 

Benden tavsiye, hazır bir rüzgar varken kullanan şanslı;))

 

 Cengiz Kurtoğlu Seviyorum (Duyanlara duymayanlara)

https://www.youtube.com/watch?v=Gbd3T-y8rCE 

 

Birce Akalay, İbrahim Çelikkol Siyah Beyaz Aşk tango

A.Piazzola Libertango

 

 https://www.youtube.com/watch?v=kdhTodxH7Gw 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 432
Toplam yorum
: 2300
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 5890
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster