Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Siyah Gözlük Taksan Çok Yakışıklı Olursun Ağabey

Siyah Gözlük Taksan Çok Yakışıklı Olursun Ağabey
 

Salih ARIKAN


Beni bu gün bir arkadaş karşıya geçirdi. Sesli uyarı sistemleri olmadığı için  birilerinden yardım alıyoruz. Ben her işimizi kendimizin yapabileceğimiz düzenlemelerin artmasını istiyorum. Arkadaş da ağabey siyah bir gözlük taksan çok yakışıklı olursun dedi. Ben de hiç bir şey demedim. Sonra zihnimi yokladım. Bir gün fakülteden arkadaşımı derneğe davet etmiştim. O da yahu sizin arkadaşlar akşam vakti niye güneş gözlüğü takıyorlar demişti.

Gözlük ağaç ve diğer tehlikeler için iyi olabilir. En azından gözümüze bir şey kaçmaz. Ama benim bedenimde başka bir araç olursa ben rahatsız oluyorum. Bir de körlüğüm görünmesin diye gözlük takmak bana saçma geliyor. Elimizdeki bastonu nereye saklayacağız. Zaten kırk yaşından sonra yakışıklı olsam ne olur olmasam ne olur. Liseli bir genç değilim ya.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..