Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '07

 
Kategori
Siyaset
 

Siyaset ve Osmanlı tokadı

Siyaset ve Osmanlı tokadı
 

Finans forumundan bir yorumum..

Piyasa ne diyorsa o.

Bazı arkadaşların yorumlarını okuyorum. Cumhurbaşkanlığı süreci iyi yönetilemedi belirsizlik oldu vesaire.. Şimdi bu sözleri dışarıda manavlık yapan bir esnaf söylese yadırgamam.. Adam bizler gibi tüm gün ekran başında değil derim. Fakat günde 12 saatini ekran başında geçiren biri olarak hayret ediyorum bu sözlere. Ve bu sözlerin benim gibi ekran başında olan zamanının büyük bir bölümünü burada geçiren insanlardan geldiğini görünce daha çok hayrete düşüyorum.. Bizim ekranımızdaki rakamlar sanal mı acaba? Yoksa onların ekranları geleceği mi gösteriyor bilemiyorum..

Benim ekranda gördüklerimi aktarayım öncelikle.. Sonra siz karar verin.. Bu süreç iyi mi yönetilmiş kötü mü? Son iki ayı ele alalım.. Borsa 43000, USD 1.411.. İsim açıklandıktan sonraki durum. Borsa 47826, USD 1.334.. Piyasa her zaman ürkektir. Kendini güvende bulmadığı ortamlarda bir saniye tutamazsınız onu.. Velevki biz daha önce çok gördük bu durumu..

Piyasa çoktan kararını vermiş.. Ortama güvenmiş bu sürece inanmış.. Biz şimdi ne söylesek boş.. O yüzden işkembe-i kübradan sallamaya hiç mi hiç gerek yok..

Şimdi birileri göbeklerini kaşıyarak, avuçlarını ovuşturarak 367 mevzuunun Anayasa Mahkemesinden dönmesini bekliyor.. Size şunu sormak istiyorum.. Aday olarak Tülay Tuğcu gösterilse idi. Mahkemeye gidilir miydi? Kesinlikle hayır. Peki aday Abdullah Gül olunca neden gidiliyor? Demokrasi, kanun, tüzük isme göre mi algılanmalı.. Birilerinin nasıl işine geliyorsa öyle mi algılanmalı? Şuna inanın bu halk artık aptal değil.. Ve şuna inanın Anayasa Mahkemesi cumhurbaşkalığı seçimlerini iptal eder ve erken seçime gidilirse AKP en az %40 la gelecektir.. En güzel demokrasi cumhur un halk ın demokrasisidir. O en iyiyi bilir. O zaman atılan tokat önceki seçimlerdeki tokata benzemez.. O tokat herkese Osmanlıyı hatırlatır biline..

 
Toplam blog
: 7
: 824
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

Şebinkarahisar doğumluyum. Pertevniyalli olmaktan, İTÜ'lü olmaktan, Şebinkarahisarlı olmaktan gur..