Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Haber
 

Siyasi röntgencilik..

Siyasi röntgencilik..
 

Maillerime baktığım sıradan bir gün, gene birikmişler.

Çoğu da ıvır zıvırdır bunların, filanca siteden davetiniz var (teşekkürler), aşkım canım bekliyorum diye abazanları kandıran reklamlar, kolay yoldan penis büyütme (Tabii, bende Fred Çakmaktaş'ım zaten), hadiyin ayağa kalkın, uyanın diye naralar atan arkadaşlar (yıllardır bu anı bekliyordum), miting davetleri, facebook'dan gelen wall mesajları vs..

Birde forward mailler.

İşte onlardan birini açtım geçenlerde.

Uzunca bir metin vardı okumaya üşendim direkt fotografa baktım.

Bir türbanlı kız, parkta erkek arkadaşıyla aşk yaşıyorlar.

Eee ne var deyip geçtim.

Önemsiz bir detaydı kendi adıma.

Benzer görüntülere kaç kere şahit olmuştuk kim bilir.

Yalan yok, yeri geldiğinde aynı haltı biz de yiyoruz.

Sonra o ve benzer fotograflar ne kadar çok tartışma konusu yapılmış şaşırdım.

Herkes bir yerden tutturmuş gidiyor.

Vay efendim nasıl olurmuş?

Olur.

Sanane.

Neti şöyle bir tarayın benzer görüntülerden onlarca bulursunuz.

Bir sapıklığımız eksikti.

Ne yapacağız, siyaset konuşacağız diye milleti mi dikizleyeceğiz?

Banane..

*

İşte yanlış yönlendirmelerin geldiği son noktadır bu.

Öyle ki artık özel hayatı bile delip geçmeye, kendi halindeki genç sevgilileri röntgenlemeye kadar gidiyor iş.

Nette kalçasını göstereni de bulursunuz, barda konsomatrislik yapanı da.

Türbanlı olmasının önemi var mı?

O kız başka şekilde giyinse ne olacaktı?

Benzer tartışmalara konu olan kızlar o yazıları okuyunca ne kadar üzülüyorlardır kim bilir.

İnsan doğasının gereğidir cinsellik, birbirini seven kadın ve erkeği hiçbir tabunun durduramayacağının örneğidir.

Kim bilir hangi baskılardan kaçıp da zar zor buluşabildiği sevgilisine sarılan o kız, bu kadar reklam olacağını biliyor muydu?

Bilmez.

İnternette, belki de dünyada özgürlüğü yaşayabileceği tek yerde kendi halinde davranan kız sağda solda kendisiyle alay edildiğini bilir miydi?

Bilemezdi.

Koca koca adamlar başka işiniz gücünüz yok mu?

Bu kadar mı alçaldınız anlamıyorum ki?

*

Bu görüntüler yeni değil.

Her zaman vardı.

Tuvalete gizli kamera koyarlardı gene bulurlardı.

İnsanın sapkınlığı hele bunu siyasete dökmeye çalışması kötüdür.

Bırakın siz onu da bir İlhan İrem vardı, ne oldu ona?

Özgün Kaplama

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..