Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Siz hic esir oldunuz mu?

Siz hic esir oldunuz mu?
 

Kendimi adina PKK denen teror orgutunce kacirilip esir alinan askerlerimizin yerine koyuyorum. Cildiracak gibiyim ugruna canimi ortaya atarak vatani korumak adina mucadele ettigim teroristlerce tuzaga dusurulerek esir alinmisim. Devletin Milli Savunma Bakani Vecdi Gonul kameralarin karsisina gecerek halki kandirip PKK nin elinde Turk askeri yoktur diyor. Sanki biz PKK sempatizaniyiz. Insanda biraz utanma olur bilgi sahibi olmadan arastirip, sorusturmadan bizlerin icinde bulundugumuz ruh halini dusunmeden nasil bu sekilde hareket eder devletin savunmadan sorumlu bakani anlamak mumkun degil. Peki PKK teroristlerince resimlerimiz cekilip medyada yayinlandiktan sonra vatandasa yalan soyledigi icin, devletin bakaninin yuzunde biraz olsun kizarma oldu mu merak ediyorum. Bir vatandasini geri almak icin tum varligi ile gucunu gosteren ulkelerin vatandasindan bizim askerimizin ne farki var. Bir an once esir dusen o askerlerimizi her ne pahasina olursa olsun PKK nin elinden alip ailelerine teslim etmeliyiz. Hem de hemen bu isin yarini olmaz. Bu durum diger askerlerimiz uzerinde olumsuz etki gosterir. Askerlerimizin mucadele sevkini kirar, kendilerine deger verilmedigi dusuncesini ortaya koyar. Tekrar hatirlatiyorum, o askerler siradan askerler degiller, her gun canini disine takarak, vatan ugruna olmeyi goze alan kardeslerimiz. Onlari olmekten daha beter duruma dusurmeyelim, hurriyetlerine kavusmalari icin geregini hemen yapalim. Bakan bey bu gorev sana dusuyor. Esir dusen asker kardeslerimizin PKK nin elinden alindigi haberini sabirsizlikla bekliyorum. Yarin cok gec olabilir. Bu isin takipcisi olacagim.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...