Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Anılar
 

Siz hiç melek gördünüz mü?

Siz hiç melek gördünüz mü?
 

Ben Bir Melek Tanıyorum!!


Sizlere bir öğretmenimden bahsetmek istiyorum. Kendisi bu adreste blog yazarlığı da yapmakta. Onu bir tanısanız, pişman olursunuz onunla geçirmediğiniz yıllara. İnanın bana şu an ondan bahsederken bile kendimi tebessüm etmekten alıkoyamıyorum. Biliyor musunuz? Okuduğum okulda ona "Okulun Meleği" diyorlar.

Tabii zannediyorum ki kmendisinin bundan haberi yok. Ama eminim ki o bunu hissediyordur. Hani ufak bir çocuk için tonton dedesi neyse benim içinde öğretmenim o. Ne zaman yanına gitsem benden o dünyalara bedel gülüşünü hiç esirgemedi. Kendisi okuluma ilk geldiği zaman onunla hiç anlaşamayacağımı, sinirli biri olduğunu düşünüyordum. Meğer o sert kabuğun altında yufka gibi bir yürek varmış.Yaklaşık olarak 1, 5 sene oluyor o okuluma geleli. Fakat onun bana yaptığı iyilikleri, sürekli beni önemseyip anlamasını hiç bir öğretmenim şu ana kadar bana yapmadı.Her canım sıkıldığında, her üzgün olduğumda hep o benim yanımda oldu.Bu arada sizinle bir şey paylaşayım:O benim rol-modelim. İleride onun gibi olmayı hedefliyorum. Ya size diyorum ya bir tanısanız onu var ya, yani bir insan bu kadar mı mükemmel olur, bu kadar mı şeker olur???Evet benim öğretmenim öyle. Mesela onu tanıdığımdan beri hayata daha gerçekçi ve bir o kadar da alaycı bir gözlükle bakıyorum. Bazı zamanlar kötü olaylar yaşarım. O zamanlar sanki karşımda hocam varmışçasına konuşur , dertleşirim. Kendimi bu şekilde bastırmaya çalışırım.

İsteğim şudur ki;okuldan mezun olsam da hocamla ilişkilerim hiç kesilmesin. Öyle hayallerim var ki; onunla çok güzel şeylere adım atacağıma inanıyorum.

NOT:Vallahi daha çok şey yazmak içimden geliyor ama yarın iki sınavım var ve onlara çalışmalıyım.Yoksa öğretmenim sayfalara sığmayacak özellikleri taşıyan biri. Melek o melek melek...

 
Toplam blog
: 29
: 791
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..