Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Sizin kızınız var mı Sn. N.Ö.? Madem teknik konuydu, neden referanduma götürülürken sorgulamadınız?

Sizin kızınız var mı Sn. N.Ö.? Madem teknik konuydu, neden referanduma götürülürken sorgulamadınız?
 

N. Ç’ nin davasına bakan Eski Mardin 1. Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Nadir Özsoy: Sanıklara kanunlar çerçevesinde ceza verdik. Ama idam vermemiz gerekirmiş! Artık ben de adımı gizlemek zorunda kalıyorum. Ben de N.Ö.’yüm! demiş.

Toplumda infial yaratan N.Ç. davasında “Rızasıyla birlikte oldu” şeklindeki karara imza atanlar arasında yer alan eski Mardin 1. Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Nadir Özsoy, kamuoyunda oluşan tepkiye, adalet.org sitesinde yazdığı yazıyla tepki göstermiş. Sanıklara kanunlar çerçevesinde ceza verdiklerini belirten Özsoy, “Ama yetmez idam vermemiz gerekirmiş! Artık ben de adımı gizlemek zorunda kalıyorum. Ben N.Ö.’yüm” demiş.

Serzenişlerine devam eden N:Ö sözlerine devamen;

‘Okumadan yorum yapılıyor’

“Uzunca süredir gündemi meşgul eden bir konu N.Ç. Kanunları uyguladık ve ceza verdik. Ama yetmez idam vermemiz gerekirmiş! Bu kadar teknik bir konuda hiç uzman görüşü almayan medyayı kınıyorum. Bu kadar önemli konuda gerekçeli kararı bir kere dahi eline alıp okumadan yorum yapan herkesi kınıyorum. Artık ben de adımı gizlemek zorunda kalıyorum. Ben N.Ö.’yüm.”

Haklı gibi görünüyor N.Ö, değil mi? Haklı da! Ama…

Madem bu herkesin görüş bildiremeyeceği kadar bir teknik konuydu, anayasa gibi (!) gün gelip anayasa profesörlerinin dahi içinden çıkamadığı böylesine çetrefilli bir konuda neden anayasa referanduma götürülürken hiç ses etmediniz?

Eğer sizin gibi bu işin tekniğini bilen adamlar o gün konuşsaydı belki de hukuk bugünkü durumunda, buralarda olmayacaktı...

Tamam! Biz teknikten anlamıyor olabiliriz de…

Sizin hiç 13 yaşınızdaki kızınıza 26 kişi tarafından tecavüz edildi mi Sn. N.Ö. ?

Kızınız yatağından kabuslarla fırlayıp  hıçkırıklara boğularak ağladı mı hiç yanı başınızda...?

Defalarca operasyon geçirip, günlerce poposunun üstüne oturmakta zorlandı mı?

Aylarca Psikolojik destek aldığı halde hayata tutunmakta zorlandı mı?

Sahi…

Sizin kızınız var mı Sn. N.Ö. ?

Hiç saçını okşadınız mı?

Size hiç hayallerinden, geleceğinden,umutlarından,  rüyalarından söz etti mi?

Siz nasıl bir vicdana sahipsiniz Sn. N.Ö. ?

...

Suçlular, bunu haber yapan medya değil Sn. N.Ö.

Bu eylemi gerçekleştiren haberciler değil.

Bu ahlaksızlığı yapan, bu vicdansızlığı yapan, fiiliyata döken, bizzat sorguladığınız nev-i şahsına münhasır zevatlardır.

Bir daha soruyorum Sn. N.Ö.

Madem bu bu kadar teknik bir konuydu, sütçüsünden imamına, tüpçüsünden hizmetçisine, herkesten oy istendi ve alındı. O zaman nerelerdeydiniz Sn. N.Ö.

Neden böylesine teknik bir konu referanduma götürülürken sorgulamadınız?

Neden yapmayın etmeyin bu bir facia olur demediniz?

Ucu size dokununca mı aklınıza geldi?

Acıtınca mı?

Ya o kızın ne kadar acıdığını hiç düşündünüz mü Sn. N.Ö?

Ve en önemlisi…

Vicdanınız rahat mı?

Eğer rahat diyorsanız size sözümüz olamaz!

Kızınız varsa sağlıklı, mutlu, umutlu bir yaşam dileriz.

Ama... N.Ç’ ye de dileriz.

Bu onun da hakkı. Değil mi yoksa?

Tekrar etmekte yarar var. Suçlu bunu haber yapan medya değildir.

Suçlu, 13 yaşındaki kıza tecavüz eden nev-i şahsına münhasır 26 muhteremdir!!!

Siz bizim adalete olan güvenimizi sarstınız, bitirdiniz Sn.N.Ö.

Siz bizim vicdanımızı kanattınız.  

Bu sondu!

Bilmem anlatabildi(m)k mi?

http://gundem.milliyet.com.tr/idam-karari-vermemiz-gerekirmis-/gundem/gundemdetay/05.11.2011/1459462/default.htm

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..